A A+ A++

Kilka banków zapowiada prace modernizacyjne na nadchodzący weekend. Na utrudnienia powinni przygotować się klienci m.in. ING Banku Śląskiego, Banku Millennium – nie będą działać niektóre formy płatności oraz bankowość elektroniczna.

W nocy z 18 na 19 stycznia 2020 r. prace serwisowe prowadził ING Bank Śląski. Od 00:00 do 05:30 występować były utrudnienia w korzystaniu z bankomatów i wpłatomatów, systemu bankowości internetowej Moje ING i jego wersji mobilnej, systemu bankowości internetowej ING Business i jego wersji mobilnej, płatności Blik, przelewów ekspresowych oraz płatności internetowych Płać z ING.

Bank ostrzegał także, że w tym czasie mogły wystąpić utrudnienia w realizacji płatności kartami i polecał przygotować na wszelki wypadek gotówkę na nocne wydatki.

W sobotę 18 stycznia 2020 r. w godz. od 8.00 do 20.00 niedostępny był także moduł Makler w Moim ING i aplikacja Makler Mobile. Podczas prac serwisowych Banku (00:00-05:30) niedostępny był jedynie Moduł Makler w Moim ING. Aplikacja Makler Mobile miała działać normalnie.

Zmiany dotkną także klientów kantoru ING Banku Śląskiego. W sobotę 18 stycznia od godziny 14:00 nie mogli natychmiast rozliczyć wymiany walut w kantorze i została wyłączona możliwość wykonywania operacji księgowych w trybie online. 

Przelewy wewnętrzne tj. pomiędzy kontami w banku, przyjęte do realizacji po 14.00, były realizowane tego samego dnia, natomiast zostaną zaksięgowane dopiero w poniedziałek 20 stycznia. Przelewy zewnętrzne przyjęte do realizacji po godz. 14:00 zostaną zrealizowane w poniedziałek 20 stycznia.

W związku z planowanymi pracami serwisowymi od godz. 22:00 w sobotę, 18 stycznia 2020 r. do godz. 10:00 w niedzielę, 19 stycznia 2020 r. niedostępne będą niektóre usługi Banku Millennium. Przerwa obejmie Millenet i aplikację mobilną, BLIK oraz płatności przez internet.

Utrudnienia mogą również wystąpić podczas płatności zbliżeniowych telefonem (HCE). Karty, płatności kartą w internecie, bankomaty i wpłatomaty będą działać prawidłowo. Możliwe będzie także telefoniczne zastrzeżenie karty.

Z powodu prowadzonych prac serwisowych w nocy od godz. 00:00 do 4:30 w dniu 20 stycznia 2020 (poniedziałek) niedostępne będą przelewy BLIK na telefon i przelewy natychmiastowe Express Elixir. Pozostałe usługi BLIK będą dostępne.

Bank BPS informuje, że od godz. 23:00 dnia 17.01.2020 r. do godz. 02:00 dnia 18.01.2020 r. z powodu prac serwisowych prowadzonych w banku system bankowości elektronicznej był niedostępny.

MK

Źródło:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOgłoszenie o naborze kandydatów do składu komisji konkursowej
Następny artykułUsługi gastronomiczne świadczone podczas imprez i eventów bez obowiązkowej kasy fiskalnej on-line