W Spółdzielni Mieszkaniowej w Słubicach czekają dwie oferty pracy. Spółdzielnia poszukuje pracowników na stanowiska: administratora oraz inspektora spraw administracyjnych, członkowskich i pracowniczych.
Wymagania rekrutacyjne:
-
minimum wykształcenie średnie,
-
doświadczenie zawodowe mile widziane,
-
dobra znajomość pakietu MS Office, OpenOffice – Word, Excel,
-
umiejętność redagowania pism urzędowych,
-
umiejętność selekcjonowania informacji i określania priorytetów,
-
umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
-
sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,
-
dobra organizacja pracy i inicjatywa w działaniu,
-
samodzielność, terminowość, dbanie o poufność informacji,
-
rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz organizacyjne, wysoka kultura osobista.
CV oraz list motywacyjny należy składać w biurze Spółdzielni Mieszkaniowej przy ulicy Kopernika 20A.
W dokumentacji należy dołączyć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Spółdzielnię Mieszkaniową(zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
[ogłoszenie]
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS