A A+ A++

Bronco pojawił się na rynku w 1965 r. i był pierwszym modelem Forda łączącym cechy pojazdu terenowego i drogowego. Dzisiaj nazywamy takie auta po prostu SUV-ami. Doczekał się pięciu generacji (produkcję zakończono w 1996 r.), miliona wyprodukowanych egzemplarzy i z czasem stał się cenionym klasykiem. Pomysł reaktywacji spotkał się w USA z tak dużym entuzjazmem, że w salonach ustawiły się kolejki, jak za starych dobrych czasów.

Ford Bronco

Jan Gus-Gasiński

Jedna wersja silnikowa

Mimo zainteresowania klientów początkowo było można jedynie pomarzyć o tym, że ten model trafi do Europy. Teraz pragnienia stały się faktem i pierwszy raz w historii Bronco oficjalnie wjechał na polski rynek. Do wyboru są dwie wersje wyposażenia (Outer Banks, Badlands), ale wyłącznie z czterodrzwiową karoserią i jedną wersją silnikową – V6, 2,7 litra, 335 KM. Kto zainwestuje chwilę czasu i będzie pewny aury może latem nie tylko zdemontować dach, ale również drzwi. Jak zapewnia Ford, trwa to osiem minut, wystarczy jeden klucz, a odkręcone skrzydła drzwi można schować w bagażniku w specjalnych pokrowcach. Jazda takim ogołoconym autem to prawdziwa przygoda.

Ford Bronco

Ford Bronco

Jan Gus-Gasiński

W nowym Bronco jest sporo nawiązań do p … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSamorządy ze środkami uzupełnienia subwencji ogólnej
Następny artykułLXVIII zwyczajna sesja Rady Miejskiej w Brzozowie [ZDJĘCIA]