Dziś oficjalnie startują targi Gamescom 2023 w Kolonii, rozpoczynając kilkudniowe święto graczy. Do Niemiec zawitała też NVIDIA, która pochwaliła się kilkoma nowościami.
DLSS 3.5 z ray tracingiem wspomaganym przez AI
NVIDIA ogłosiła DLSS 3.5, najnowszą wersję swojej sieci neuronowej AI, która jest stale ulepszana. Ta iteracja technologii upscalingu wprowadza nową funkcję o nazwie Ray Reconstruction, która poprawia jakość obrazu ray tracingu dla wszystkich kart graficznych GeForce RTX (nie tylko RTX 40) poprzez zastąpienie ręcznie dostrajanych denoiserów siecią sztucznej inteligencji wyszkoloną przez superkomputer NVIDIA, która generuje piksele wyższej jakości pomiędzy próbkowanymi promieniami.
NVIDIA ogłosiła DLSS 3.5, najnowszą wersję swojej sieci neuronowej AI, która jest stale ulepszana.
NVIDIA ogłosiła przy okazji pierwsze gry, które skorzystają z tej technologii i będą to:
- Alan Wake 2 (premiera 27 października) z DLSS 3.5, Full Ray Tracingiem i Reflex
- Cyberpunk 2077 & Cyberpunk 2077: Phantom Liberty (premiera we wrześniu) z DLSS 3.5, Full Ray Tracingiem i Reflex
- Portal RTX wraz z DLSS 3.5 (premiera jesienią)
DLSS 3.5 pojawi się również w usłudze GeForce NOW, kiedy Alan Wake 2, Cyberpunk 2077: Phantom Liberty dostępne będą w chmurze. Użytkownicy usługi będą mogli również cieszyć się aktualizacją DLSS 3.5 w Portal RTX.
DLSS 3.5 poprawia również jakość obrazu w aplikacjach do tworzenia 3D w czasie rzeczywistym. Rekonstrukcja promieni zostanie uwzględniona w nadchodzących wydaniach D5 Render, Chaos Vantage i NVIDIA Omniverse.
„Dzięki inteligentnej technologii DLSS 3.5, napędzanej mocą renderowania AI, możesz doświadczyć najnowszej lokalizacji Dogtown w Cyberpunk 2077: Phantom Liberty w najlepszym wydaniu – z ostrzejszymi obrazami, dokładniejszym oświetleniem i najwyższą możliwą liczbą klatek na sekundę” – powiedział Jakub Knapik, VP of Art, Global Art Director, CD PROJEKT RED
Kolejne hity z DLSS
Call of Duty: Modern Warfare III, PAYDAY 3 i Fortnite Among Fall Blockbusters to z kolei kolejne tytuły, które otrzymają obsługę DLSS i/lub Reflex.
Half-Life 2 RTX
Na Gamescom NVIDIA ogłosiła też Half-Life 2 RTX. Społeczność Half-Life 2 rozpoczęła prace nad remasterem RTX Remix dla Half-Life 2 przy użyciu wczesnej wersji zestawu narzędzi dla twórców RTX Remix. Korzystając z RTX Remix, modderzy przebudowują materiały Physically Based Rendering (PBR), dodając dodatkowe szczegóły geometryczne za pomocą edytora Hammer od Valve i wykorzystują technologie NVIDIA, w tym pełny ray tracing, DLSS 3, Reflex i RTX IO, aby zapewnić najlepsze wrażenia dla graczy z GeForce RTX na pokładzie. Poniżej możecie zobaczyć zwiastun zapowiadający Half-Life 2 RTX: An RTX Remix Project.
Nie ogłoszono daty premiery.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS