NVIDIA nie próżnuje i oficjalnie prezentuje technologię DLSS (Deep Learning Super Sampling) w wersji 3.5. Nowe wydanie ma zapewnić jeszcze lepsze efekty wizualne ray-tracingu przy osiągnięciu większej liczby klatek sekundę. Pomocna okaże się w tym wszystkim technika Ray Reconstruction.
DLSS to technika renderingu dostępna w kartach graficznych z serii RTX od NVIDII bazująca na działaniu sztucznej inteligencji i uczeniu maszynowym, istotnie wpływająca na zwiększenie wydajności gry, osiągnięciu lepszych efektów wizualnych przy jednoczesnym wyciśnięciu maksymalnej liczby klatek na sekundę.
Technika ta po raz pierwszy pojawiła się w 2019 roku. Od tamtego czasu NVIDIA wprowadziła wiele rewolucyjnych zmian, które ulepszyły funkcjonowanie DLSS w wielu nowoczesnych grach. Aktualnie technologia znajduje się w wersji DLSS 3.0, jednak wielkimi krokami zbliża się nowa wersja w postaci DLSS 3.5.
DLSS 3.5 koncentruje się w największej mierze na ulepszonym ray-tracingu dzięki zastosowaniu nowego rozwiązania w postaci Ray (Tracing) Reconstruction. W praktyce korzystanie z funkcji śledzenia promieni z włączonym DLSS pozwoli osiągnąć znacznie lepsze wrażenia wizualne w konfrontacji do tradycyjnych technik usuwania szumów.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS