Giełdowy deweloper w 2019 r. zawarł 942 umowy sprzedaży mieszkań i lokali usługowych, o 12 proc. więcej niż rok wcześniej. To najlepszy wynik w historii firmy – tak Marvipol podsumował mieniony rok.
Wartość sprzedanych lokali wzrosła o 29 proc. do rekordowych 511,2 mln zł, o czym przesądziło m.in. wzmocnienie oferty mieszkaniowej Marvipol Development o projekty adresowane do najbardziej wymagających klientów. W minionym roku deweloper przekazał klientom 772 lokale (+2,3 proc. rdr.) o łącznej wartości 284,6 mln zł.
– 2019 r. zakończyliśmy z rekordowym, wartościowo i ilościowo, wynikiem sprzedaży lokali mieszkalnych i usługowych, realizując z nawiązką sprzedażowe cele na 2019 r. Zdywersyfikowana, adresowana do zróżnicowanego grona klientów oferta mieszkaniowa, którą tworzą lokale w wyróżniających się na rynku inwestycjach cieszy się rosnącym zainteresowaniem klientów, co znajduje odzwierciedlenie w wynikach sprzedażowych Grupy. Strategia rozwoju segmentu deweloperskiego Grupy zakłada wzrost wolumenu sprzedawanych mieszkań do ponad 1 tys. lokali przy realizacji ponad 20 proc. marży na sprzedaży mieszkań. 2019 r. wydatnie przybliżył nas do realizacji tego celu – komentuje Mariusz Książek, prezes Marvipol Development.
Na koniec 2019 r. Grupa Marvipol Development realizowała lub przygotowywała do realizacji projekty z 213 tys. mkw. PUM/PUU, z których 40 proc. na koniec roku była w realizacji. W 2020 r. Grupa może wprowadzić do realizacji 10 projektów z 2 tys. lokali i 80 tys. mkw. PUM/PUU, zlokalizowanych w Warszawie, Gdańsku oraz Kołobrzegu.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS