Zamówienie pylonu reklamowego jest ważną inwestycją w identyfikację wizualną Twojej marki, dlatego warto zadbać o znalezienie najlepszego producenta, który dostarczy wysokiej jakości produkt spełniający Twoje oczekiwania. Poniżej znajdziesz kilka kroków, które pomogą Ci wybrać odpowiedniego producenta pylonów reklamowych:
1. Przeglądaj portfolio i referencje:
Rozpocznij od przeglądania portfolio różnych producentów pylonów reklamowych. Zobacz, jakie projekty już zrealizowali oraz czy ich styl i jakość odpowiada Twoim wymaganiom. Czym bogatsze portfolio w zakresie realizacji pylonów reklamowych, tym większa szansa, że trafiłeś na doświadczoną firmę specjalistyczną. Wybieraj firmy typu full service, bo jeśli dana firma zrealizowała kilkadziesiąt pylonów dla różnych inwestorów, to znaczy, ze „zjadła zęby” na totemach i nie będzie się uczyć na Twoim produkcie. Sprawdź też referencje od innych klientów – opinie osób, które wcześniej współpracowały z danym producentem, mogą być wartościowym wskaźnikiem jakości ich usług i komunikacji.
2. Doświadczenie w branży:
Wybierz producenta pylonów, który ma duże doświadczenie w branży reklamowej. Firma, która działa od dłuższego czasu, zdobyła cenne doświadczenie, które może przełożyć na jakość i profesjonalizm swoich usług. 10, 30 lat doświadczenia … Doświadczenie jest czymś więcej niż liczbą. Doświadczenie oznacza permanentny i codzienny trening, zmianę, ulepszanie, poprawianie, otwartość na eksperymentowanie i wyciąganie wniosków, by stawać się lepszym, zwinniejszym i mądrzejszym. I tak firma staje się MISTRZEM. Szukaj MISTRZA w produkcji pylonów reklamowych, a Twoja inwestycja będzie bardziej niż bezproblemowa, będzie wyjątkowa.
3. Technologia:
Upewnij się, że producent pylonów reklamowych i witaczy używa wysokiej jakości materiałów. Pylon reklamowy, witacz, totem jest czymś więcej niż konstrukcją reklamową. Tylko wysokiej jakości podzespoły, markowe diody led o klasie szczelności minimum IP 68, niewidoczne łączenia, brak widocznych śrub i nitów, grafika i powłoka lakiernicza zabezpieczona przed UV, zastosowanie urządzeń przepięciowych – to niektóre szczegóły, na które warto zwrócić uwagę. Dodatkowo w przypadku reklam wolnostojących takich jak witacze ważna jest dokumentacja techniczna i projekt wykonany przez konstruktora z uprawnieniami. Ważny jest również specjalistyczny park maszyn, aby witacz był wykonany prawidłowo i służył przez długie lata.
4. Design:
Obecnie trend w zakresie identyfikacji wizualnej realizowanej w przestrzeni miejskiej oparty jest na slow buy. Cena przestaje być najważniejszym kryterium zakupowym. Na pierwszy plan wysuwa się jakość, estetyka i design. Realizuj tylko przemyślane zakupy oparte na eko wartościach, dobrej technologii, oryginalnym designie. Słabe elementy, w tym również witacze, szpecą i zaśmiecają przestrzeń publiczną oraz planetę. Codziennie jesteśmy bombardowani tysiącem informacji. Nasze oko staje się niewrażliwe na nieładne lub zwykle czy standardowe elementy w przestrzeni publicznej. Podróżując szukamy wyjątkowości, więc spraw, by Twój witacz był wyjątkowy.
4. Zapoznaj się z ofertą i cennikiem:
Skontaktuj się z kilkoma producentami pylonów i poproś o ofertę oraz cennik. Porównaj koszty, uwzględniając jakość oferowanych produktów i usług. Porównuj „jabłko do jabłka” i pamiętaj, że dwie takie same usługi nie istnieją. Pamiętaj, że najtańsza oferta nie zawsze jest najlepszym wyborem – warto postawić na jakość, design i doświadczenie. Doświadczenie jest ważne, ale bardzo często nie jest ujęte w tabelach excel.
5. Umiejętności projektowe:
Sprawdź, czy producent pylonów reklamowych oferuje pomoc w projektowaniu pylonu reklamowego zarówno pod w zakresie wizualizacji plastycznej jak i dokumentacji technicznej i powykonawczej. Współpraca z firmą, która ma doświadczonych projektantów i konstruktorów, może zaoszczędzić czas, koszty i zapewnić lepszy efekt końcowy.
6. Obsługa klienta:
Warto wybrać producenta pylonów reklamowych, który dba o relacje z klientami, który nie koncentruje się na transakcjach, a na relacjach i oferuje dobrą obsługę klienta. Skontaktuj się z nimi, zadaj pytania i zwróć uwagę na sposób, w jaki na nie odpowiadają. Realizacja inwestycji w postaci pylonu reklamowego to proces, który trwa średnio 3 miesiące, od narodzin projektu plastycznego, technicznego, instalację fundamentu, po montaż pylonu i dostarczenie dokumentacji powykonawczej, wszelkich aprobat i atestów. Komunikacja musi być wartościowa, inspirująca i pozytywna.
7. Zgodność z przepisami i standardami:
Upewnij się, że producent pylonów działa zgodnie z przepisami i standardami branżowymi dotyczącymi produkcji pylonów reklamowych. Dotyczy to głownie konstrukcji nośnej oraz fundamentu, które muszą być zaprojektowane i wykonane zgodnie z prawem budowlanym. Sprawdź również, że producent reklam posiada własne, certyfikowane ekipy montażowe, które działają zgodnie z przepisami BHP. To gwarantuje, że ich produkt będzie nie tylko piękny, ale również bezpieczny i legalny.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS