A A+ A++

Chętni na zakup Mercedesa-AMG GLC 43 z pewnością ucieszą się z faktu, że auto dostępne jest już w polskich salonach. Potencjalni nabywcy mogą spodziewać się dwulitrowego czterocylindrowego silnika, napędu na cztery koła, tylnej osi skrętnej i sporej liczby opcji wyposażenia dodatkowego (często w niemałej cenie).

Mercedes-AMG GLC 43 pojawił się już w polskich salonach. Oczywiście nie brakuje tutaj (zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz) różnego rodzaju detali, które, zdaniem Mercedesa, mają podkreślać “dynamiczny charakter” i “wysoką jakość” tej odmiany.

Mercedes-AMG GLC 43 – wygląd

Mercedesa-AMG GLC 43 wyróżnia między innymi osłona chłodnicy z pionowymi poprzeczkami oraz przednim zderzakiem z prowadnicami powietrza i chromowanymi wykończeniami. Sportowy wygląd mają podkreślać również “zintegrowane panele progowe” czy dwie podwójne okrągłe końcówki wydechu.

O tym, że mamy do czynienia z odmianą AMG, wewnątrz będą nam przypominać specjalne fotele pokryte syntetyczną skórą i mikrofibrą. Opcjonalnie zdecydować się będzie można również na fotele pokryte skórą lub skórą nappa. Na zagłówkach wytłoczone mają logo AMG. W opcji oferowane są także fotele AMG Performance.

Jaki silnik w Mercedesie-AMG GLC 43?

Mercedesa-AMG GLC 43 w ruch wprawia 2-litrowy, czterocylindrowy silnik generujący 421 KM i 500 Nm. (31 proc. mocy trafia na przód, a 69 proc. na tył). Auto jest miękką hybrydą. Silnik elektryczny, pełniący funkcję rozrusznika i alternatora, w dolnym zakresie obrotów silnika pozwala na chwilowe zwiększenie mocy o 14 KM. 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOstrzegał innych przed policją, a sam nie posiadał uprawnień do kierowania
Następny artykułAbp Szewczuk: dbamy razem, aby i dzieci leczyły rany wojny