Organizatorzy zapowiadali, że pociąg prowadzony będzie przez lokomotywę parową Energie 507 z Luksemburga. To jedyna z 50 lokomotyw tej serii zachowana na świecie. Okazało się jednak, że z powodu wysokich temperatur przejazd parowozem nie był możliwy.
Chcieliśmy pokazać dzieciom jak to wyglądało kiedyś, jakie były lokomotywy. Córka jest już smutna, nie chce nawet zdjęć z taką lokomotywą. No trudno, co zrobić
– mówiła mama dziewczynki.
Miał być parowóz, ale temperatura zrobiła swoje. Jedzie spalinówka PKP Cargo. Temperatura dlatego, że mogłoby się to przełożyć na las i mógłby być pożar lasu
– mówił Franek.
Trzynastoletni Franek, który jest miłośnikiem kolei, tłumaczył innym podróżnym powody zmiany lokomotywy. Mimo tego wiele osób nie zrezygnowało z wycieczki. Pociąg był zestawiony z drewnianych wagonów z lat dwudziestych i trzydziestych ubiegłego wieku.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS