A A+ A++

System miękkiej hybrydy składa się w tym wypadku m.in. z silnika benzynowego 1.2 PureTech o mocy 136 KM (to nowa generacja, m.in. z łańcuchem zamiast paska), który współpracuje z nową dwusprzęgłową skrzynią biegów (6b) z wbudowanym silnikiem elektrycznym. W połączeniu z małym akumulatorem trakcyjnym system ten zapewnia dodatkowy moment obrotowy przy niskich obrotach i – według zapewnień Peugeota – nawet o 15 proc. niższe zużycie paliwa.

Miękką hybrydę od Stellantis wyróżnia też to, że daje ona w określonych sytuacjach możliwość poruszania się na samym prądzie (np. pełzanie, manewrowanie – patrz niżej), ale optymistyczne zapowiedzi producenta mówiące o tym, że 3008 i 5008 mogą ponad 50 proc. czasu jazdy w mieście spędzić w trybie elektrycznym, należy jednak traktować z przymrużeniem oka.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSchłodzenie nastrojów
Następny artykułSzykują się kolejne siatkarskie emocje