Standardem są kubełkowe fotele z CFRP, które można bezpłatnie zastąpić siedzeniami sportowymi Plus z 4-kierunkową regulacją elektryczną. Zestaw wskaźników i stoper pakietu Sport Chrono stawiają na klasyczną zieloną kolorystykę podświetlania. 911 S/T oferowane jest z opcjonalnym, ekskluzywnym pakietem Heritage Design. Wyłącznie dla tego eleganckiego wariantu zarezerwowano nowy odcień nadwozia Shoreblue Metallic oraz obręcze w kolorze Ceramica. Na drzwiach na życzenie można umieścić numer startowy (od 0 do 99) oraz folię dekoracyjną. Rodowód 911 S/T podkreśla klasyczny herb Porsche z oryginalnego 911, który zdobi przedni pas, osłony piast, kierownicę, zagłówki i klucz do samochodu. Wnętrze wyróżniają środkowe panele foteli wykończone tkaniną w kolorze Classic Cognac z czarnymi prążkami – to kolejny ukłon w stronę dziedzictwa specjalnej edycji. W skład pakietu są również: dwukolorowa tapicerka z półanilinowej skóry w zestawieniu czarny/Classic Cognac, w tym obszerne skórzane wykończenia kabiny, podsufitka z perforowanego materiału Dinamica oraz inne elementy z oferty Porsche Exclusive Manufaktur. Napis „Porsche” i oznaczenie modelu 911 S/T z tyłu mają w tym przypadku złoty kolor.
Porsche 911 S-T
W przeciwieństwie do 911 GT3 RS wersja 911 S/T nie jest zbudowana do jazdy torowej, ale do czerpania przyjemności z jazdy po publicznych drogach. Będzie osiągała zatem gorsze czasy na torze, ale będzie jeszcze bardziej angażowała kierowcę podczas prowadzenia i dawała jeszcze więcej przyjemności. Ograniczenie mas wirujących w silniku oraz kołach i hamulcach owocuje szczególnie spontanicznymi reakcjami na wszystkie komendy kierowcy. Każdy ruch kierownicą, każde naciśnięcie pedału przyspieszenia lub hamulca są w 911 S/T realizowane bez najmniejszej zwłoki i z najwyższą precyzją, a silnik wkręca się w niej na obroty z jeszcze większą wściekłością niż w GT3 RS. Oznacza to, że 911 S/T to najbardziej dzika odmiana generacji 992 jaką zbudowano do jazdy po publicznych drogach. Porsche po raz kolejny pokazało z jak wielką pasją i prof … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS