Blizzard właśnie zapowiedział opublikowanie nowej aktualizacji Diablo 4, ale już teraz mogę śmiało założyć, że opinie dotyczące łatki będą bardzo… zróżnicowane. Twórcy z jednej strony ulepszyli klasy postaci, ale znacząco wydłużyli czas pojedynków z bossami.
Blizzard mierzy się z własnymi decyzjami, ponieważ patch 1.1.0 do Diablo 4 wprowadził mnóstwo zmian i znacząco pogorszył wszystkie klasy postaci. Deweloperzy obiecali, że nie będą popełniać już takich błędów i najnowsza aktualizacja faktycznie poprawia bohaterów.
Twórcy zajęli się znaczącym usprawnieniem czarodziejki czy też barbarzyńcy i gracze podczas rozgrywki powinni poczuć, że ich herosi znacznie lepiej radzą sobie z normalnymi przeciwnikami. Studio w przypadku wielu zdolności zajęło się wprowadzeniem ulepszeń, które na pewno zostaną ciepło przyjęte przez graczy. TUTAJ znajdziecie wszystkie szczegóły.
Blizzard postanowił jednak zwiększyć zagęszczenie potworów w Piekielnych Przepływach oraz w Podziemiach Koszmarów, a co ważniejsze – zdecydowano się również znacząco zwiększyć pasek zdrowia bossów:
Bossowie powyżej 60 poziomu będą mieli więcej zdrowia. Przykłady:
Bossowie na poziomie 60 i niższym pozostają bez zmian.
Bossowie na poziomie 80 mają 50% więcej zdrowia.
Bossowie na poziomie 100 mają 100% więcej zdrowia.
Bossowie na poziomie 120 mają 120% więcej zdrowia.
Bossowie na poziomie 150 i wyższym mają 150% więcej zdrowia.
Bossowie od 35 lvl zapewnią teraz 100% większą szansę na zdobycie legendarnych przedmiotów – na liście pojawiło się znacznie więcej ulepszeń związanych z rozgrywką, sklepem, przepustką sezonową oraz nawet w kooperacji.
Patch 1.1.1 trafi do gry 8 sierpnia.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS