Podstawą udanej współpracy jest dobra komunikacja. W dynamicznym, złożonym środowisku jakim jest agencja reklamowa „dogadanie się” stanowi trudną sztukę. Dlaczego? Bo zatrudnione tam osoby mają odmienne poglądy, charaktery, wartości, a także role w firmie, co wpływa na rozbieżność priorytetów. Spójrzmy prawdzie w oczy, w XXI wieku kontaktujemy się głównie online. Niemalże każdy mieszkaniec Unii Europejskiej używa internetu przez co najmniej godzinę dziennie. Jeśli nie jesteśmy w pracy, gdzie robimy sobie przerwy na „przechadzki” po ulubionych miejscach w sieci, to przeglądamy je wracając do domu na swoim smartfonie. W wirtualnym świecie najłatwiej pozyskać klientów i stworzyć markę oraz zwiększyć jej rozpoznawalność. Nic więc dziwnego, że w marketingu najwięcej mówi się o budowaniu relacji poprzez social media, e-maile, strony internetowe, chatboty. Odnoszę wrażenie, że kompetencje komunikacji online mamy opanowane na wysokim poziomie. Po co więc pochylać się jeszcze nad…
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS