Fastfoodowy gigant chce obniżyć ceny swoich produktów, ale zrobi to w ramach nowego projektu. Sieć planuje otwarcie restauracji pod szyldem CosMc’s.
McDonald’s jakiś czas temu podwyższył ceny swoich produktów – była to reakcja na wyższe koszty energii i surowców. Od roku więcej płacimy nie tylko za klasyczne kanapki (np. hamburgery i cheeseburgery podrożały o 1 zł), ale także burgery sezonowe, określane mianem premium (np. burger Maestro podrożał o 6 zł).
Mimo to w okresie od kwietnia do czerwca sprzedaż w McDonald’s wzrosła o 11,7 proc. rok do roku. Nic nie wskazuje zatem, aby popularność tej sieci miała zmaleć.
McDonald’s chce jednak zaproponować swoim klientom tańszą ofertę i w nadchodzącym roku planuje przetestować nowy format restauracji pod nazwą CosMc’s. Sama nazwa nowej restauracji to imię kosmity, które pojawiło się w reklamach McDonald’s w latach 80.
– CosMc’s to koncepcja małego formatu z całym DNA McDonald’s, ale z własną, wyjątkową osobowością – powiedział dyrektor generalny, Chris Kempczinski podczas rozmowy z analitykami finansowymi. Więcej szczegółów dotyczących nowego formatu ma być ujawnionych pod koniec tego roku, kiedy rozpoczną się pierwsze testy związane z restauracjami.
McDonald’s już wcześniej eksperymentował z mniejszymi konceptami restauracyjnymi, np. z McDonald’s Express. Dodatkowo sieć cały czas sprawdza reakcje konsumenckie związane z nowymi aktywacjami – hitem okazała się kampania z postacią o imieniu Grimace, która reklamowała fioletowego shake’a. Akcja wirsowo poniosła się na TikToku.
Czasami nie potrzeba słów, by dać znać drugiej osobie, jaki jest plan. Wystarczy jedno spojrzenie, a nawet uniesienie brwi, aby wszystko stało się jasne. „Daj Znaka na Maka” to kampania McDonald’s, która udowadnia, że prosta komunikacja bez słów wystarczy, aby wspólnie obrać dobrze znany kierunek.
Fale radiowe (RFID) pomogą sieci śledzić położenie opakowań oraz zarządzać zapasami w czasie rzeczywistym.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS