Mercedes w ramach swoje strategii stawia na klientów klasy premium. Z sukcesem wprowadza ją wśród swoich samochodów osobowych, a teraz poszerza ją o segment aut użytkowych. Cel to “oferowanie najbardziej pożądanych samochodów i usług oraz zapewnienie wiodącej pozycji w zakresie mobilności elektrycznej i doświadczeń cyfrowych”.
W segmencie minivanów niemiecki koncern ma silną pozycję, ale konkurencja jest tu także bardzo aktywna. Wystarczy wspomnieć debiutującego ostatnio Lexusa LM czy elektrycznego Maxusa Mifa 9. Poważnym graczem w klasie jest także Volkswagen z Multivanem i ID. Buzzem. Gruntowne odświeżenie całej gamy busów z gwiazdą na masce ma więc z jednej strony stanowić odpowiedź na zakusy rywali a z drugiej jest ważnym elementem wspomnianej strategii. Jak twierdzi Mercedes, żadna inna seria w jego portfolio nie ma tak zróżnicowanej grupy klientów. Są wśród nich zarówno rodziny, jak i przedsiębiorcy oraz VIP-y, którzy teraz będą mieć jeszcze bardziej wyrafinowaną ofertę. Face lifting objął modele klasy V i V Marco Polo, EQV oraz Vito i eVito.
Minivany Mercedesa ze świeżą stylizacją
Zakres wprowadzonych zmian w całej gamie widać zwłaszcza w pasie przednim, który zyskał większą, efektowną kratę grilla, która w zależności od linii modelowej i pakietu wyposażenia różni się delikatni … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS