A A+ A++

Ioniq 5, czyli odważnie stylizowany, łączący futurystyczny design ze stylem retro samochód został pierwszym elektrycznym modelem marki, który doczekał się wersji N. Jak przystało na początek nowego etapu w dziejach marki, parametry są naprawdę imponujące. Moc to 650 KM, co oznacza, że Hyundai jest mocniejszy od spokrewnionej technicznie Kii EV6 GT, która legitymuje się mocą „tylko” 585 KM. Taki wynik Ioniq 5 N osiąga jednak jedynie przez 10 sekund w trybie Boost. W pozostałych sytuacjach kierowca ma do dyspozycji „tylko” 609 KM. Pracują na to dwa silniki – ten przedni rozwija 226 KM, a tylny 383 KM. Napęd jest przekazywany na obie osie. W jakiej proporcji? To zależy. Kierowca sam może o tym decydować. Ma do wyboru 11 trybów.

Hyundai Ioniq 5N

mat. prasowe

Czytaj więcej

Elektryczne ambicje Hyundaia. Koreańczycy zainwestują ponad 18 mld dolarów

Przyspieszenie od zera do 100 km/h zajmuje w Ioniqu 5 N 3,4 sekundy. Koreańscy inżynierowie zadbali o to, by kierowcy przesiadający się ze spalinowych aut sportowych nie doznali szoku. Auto udaje, że… zmienia biegi, co jakiś czas podczas przyspieszania … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPielgrzymi z diecezji kaliskiej w drodze na Światowe Dni Młodzieży
Następny artykułRegulamin pracy zdalnej/hybrydowej. Czy będzie obowiązkowy po nowelizacji przepisów kodeksu pracy?