Kieleckie instytucje będą miały okazję rozmawiać z gigantami w branży reklamowej i upatrują w tym szanse dla miasta. Przedstawiciele Miejskiego Urzędu Pracy, Uniwersytetu Jana Kochanowskiego i Zespołu Szkół Ekonomicznych imienia Kopernika niedługo rozpoczną pracę w Sektorowej Radzie ds, Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. Inauguracja już za kilka dni.
Celem Rady jest między innymi dopasowanie kształcenia przyszłych specjalistów do spraw marketingu do wymagań rynku. Obecność w niej kilkudziesięciu istotnych podmiotów stwarza szansę na wyrabianie nowych kontaktów. Jak zapowiedział Zbigniew Brzeziński z MUPu tutejsza delegacja postara się zainteresować Kielcami już podczas prezentacji, która przygotowywana jest na pierwsze spotkanie Rady. Oprócz tego, kielczanie poprowadzą panel dyskusyjny na temat umiejętności w gospodarce lokalnej.
– Mamy nadzieję, że uda nam się zainteresować samymi Kielcami branżę, która wytwarza w kraju tyle PKB, co branża budowlana. W Kielcach nie mamy dużych reprezentantów branży marketingowej. Liczymy na to, że dzięki naszej obecności uda zwrócić się uwagę na możliwości naszego miasta – powiedział Zbigniew Brzeziński z MUPu w Kielcach.
Kieleckie instytucje będą mogły sprawdzić swoją siłę przebicia 29 stycznia podczas pierwszego posiedzenia Rady.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS