W ramach planu strategicznego, francuska sieć sklepów planuje rozpocząć współpracę z firmą deweloperską Nexity. Celem jest przebudowanie 76 swoich obiektów na cele mieszkalne i powierzchnie handlowe.
Carrefour nawiąże długoterminowe partnerstwo z firmą Nexity, aby wspólnie zamienić aż 76 lokalizacji na terenie Francji (około 800 tys. mkw.) w 12 tys. mieszkań, 120 tys. mkw. powierzchni handlowej, wraz z przebudową wybranych sklepów, 10 tys. mkw. powierzchni biurowej i biznesowej oraz 17 tys. mkw. powierzchni hotelowej.
Firmy będą dążyć do tego, aby tworzyć obiekty mixed-use, czyli z budownictwem mieszkaniowym, punktami sprzedaży detalicznej, biurami i hotelami. Nowe obiekty pojawią się w 40 lokalizacjach Carrefour w centrach miast (zostaną całkowicie przebudowane na nowe potrzeby i na terenach komercyjnych (36 punktów). Te ostatnie to głównie miejsca parkingowe Carrefoura, które zostaną ponownie przypisane do projektów miejskich.
Celem projektu jest integracja sklepów Carrefour z sąsiedztwem w porozumieniu z wybranymi przedstawicielami i władzami lokalnymi, opracowanie koncepcji przestrzeni zakupowych dostosowanych do otoczenia i wsparcie ekologicznej transformacji miejskiej.
– Ten ambitny program przebudowy pozwoli nam w pełni wykorzystać wartość naszego portfela nieruchomości i aktywów, aby odtworzyć tętniącą życiem, zróżnicowaną tkankę miejską wokół obszarów komercyjnych. Dzięki partnerstwu z Nexity skorzystamy z wiedzy wiodącej grupy deweloperskiej. Projekt odzwierciedla również nasze zaangażowanie w transformację ekologiczną – powiedział Alexandre Bompard, CEO Grupy Carrefour.
Przedsięwzięcie nieruchomościowe ma ruszyć najpóźniej w pierwszym kwartale 2024 r. i będzie w 80% własnością Carrefoura, a w 20% – Nexity.
Otwarcie sklepu online Kerfusia to dobra wiadomość dla wszystkich, którzy chcieliby zdobyć gadżety tego sympatycznego robota, ale jeszcze nie mieli na to okazji. Sklep online oferuje nie tylko znane już wzory koszulek i akcesoriów, ale także zupełnie nowe, ekskluzywne wzory dostępne wyłącznie online
Rosnące koszty życia utrudniają oszczędzanie. Aby zminimalizować wpływ inflacji na domowy budżet, konsumenci coraz częściej poszukują najlepszych okazji i promocji cenowych.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS