A A+ A++

Szef firmy specjalizującej się w e-handlu i oferującej aplikacje pozwalające na stworzenie sklepu online zwolnił prawie cały personel i zastąpił go chatbotem, który jest znacznie efektywniejszy niż pracownicy.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

10 lipca Suumit Shah napisał na Twitterze, że oparty na sztucznej inteligencji asystent Lina pozwala na znacznie szybszą obsługę klienta i skraca czas zarówno pierwszej reakcji na zamówienia, jak i ich realizacji.

Chatbot jest szybszy niż pracownicy

Jak czytamy na Twitterze, czas do pierwszej odpowiedzi pracownika z prawie 2 min skrócił się do natychmiastowej odpowiedzi przez sztuczną inteligencję, a czas rozwiązywania zadań – z ponad 2 godz. do 3 min.

Tweet Shaha wywołał burzę na Twitterze. “Jest to skrajny brak szacunku dla zwolnionych pracowników” – napisał w odpowiedzi jeden z internautów. Kolejny dodał: “Zero emocji, zero empatii”.

Firma zwolniła większość pracowników

Shah poinformował też, że skorzystanie z chatbota pozwoliło mu zwolnić 90 proc. pracowników i zredukować koszty o 85 proc. – podaje dziennik “Hindustan Times”.

Według raportu banku Goldman Sachs z marca sztuczna inteligencja spowoduje likwidację 300 mln miejsc pracy na świecie.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOperetka pod chmurką
Następny artykułTest iiyama G-Master GCB3280QSU-B1 Red Eagle. Prawdopodobnie najszybszy monitor VA na rynku