A A+ A++

Nie milkną echa sobotniego wypadku w Krakowie, w którym zginęło czterech młodych mężczyzn, w tym syn znanej z telewizji Sylwii Peretti – Patryk, który był kierowcą mocno stuningowanego renault Megane 3 RS. To auto już w serii ma 265 koni mechanicznych. Wiemy jak stuningowane było auto Patryka.

W sobotnim wypadku na Alejach Trzech Wieszczów w Krakowie zginęło czterech młodych mężczyzn. Sportowe auto prowadzone przez Patryka – syna znanej z telewizji Sylwii Peretti – wpadło w poślizg, dachowało i spadło ze schodów na nabrzeżu przy moście Dębnickim. Auto, którym poruszali się młodzi mężczyźni było sportową wersją Renault Megane – RS trzeciej generacji, a dodatkowo było dość mocno przerobione.

Renault Megane 3 RS

Samochód, który należał do Patryka już w seryjnej wersji jest pojazdem o mocno sportowej charakterystyce. Rzędowy czterocylindrowy, turbodoładowany silnik Renault Megane 3 RS produkuje aż 265 KM. Ma doskonałe hamulce, świetnie się prowadzi i jest lekki. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje mu około 6 sekund, a maksymalna prędkość to 250 km/h.

Megane Patryka nazywało się Dominator. Oto wprowadzone modyfikacje

Auto tego typu jest doskonałą bazą do zbudowania jeszcze szybszego samochodu. Patryk interesował się motorsportem, szybkimi samochodami i tuningiem, a w swoje auto włożył bardzo dużo pracy przebudowując je i poprawiając jego osiągi. Wykonane modyfikacje opisywał w mediach społecznościowych. Swój samochód nazywał Dominatorem. Megane Patryka było znane w mediach społecznościowych i nie tylko.

W końcówce 2022 roku Patryk opisywał modyfikacje wprowadzone w Dominatorze. Miały do nich należeć wymiana zaworów silnika na tytanowe, kute podzespoły silnika, modyfikacja skrzyni biegów (tytanowe pierwsze 3 biegi oraz wyścigowe sprzęgło), założenie tzw. rollbara (szczątkowej klatki bezpieczeństwa), modyfikacja układu hamulcowego, zmiany w układzie wydechowym (kolektor z zewnętrznym zaworem wastegate) i dolotowym samochodu – nowy dolot powietrza i zestrojenie turbosprężarki.

Odpowiednie zmiany miały też zostać wprowadzone w układzie zawieszenia: wszystkie łączenia i tuleje miały ustąpić miejsca tzw. poliuretanom – sztywniejszym, bardziej nadającym się do sportu. Zastosowano też wzmocnione półosie, by wytrzymały przeniesienie większej mocy na asfalt.

Na koła założone miały być sportowe opony typu półslick marki Pirelli, zapewniające … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Nie będę umierać na scenie”. Elżbieta Zającówna cierpi na nieuleczalną chorobę
Następny artykułBrytyjska branża gier ograniczy dostęp do lootboxów wśród dzieci