A A+ A++

 W przypadku zaburzenia Waszego lotu (odwołania, przekierowania, opóźnienia) opiekę nad pasażerem sprawuje przewoźnik, dlatego:

      • informację o zaburzeniu powinien przekazać Wam przewoźnik np. za pośrednictwem sms, wiadomości mailowej lub powiadomienia w jego aplikacji mobilnej. Kontaktując się bezpośrednio z linią lotniczą uzyskacie aktualne wiadomości co do statusu Waszego lotu lub alternatywnej podróży;,


• w przypadku braku możliwości lądowania samolotu przylatującego do Krakowa, decyzję o przekierowaniu na inne lotnisko i wybór tego lotniska, podejmuje przewoźnik. Po jego stronie jest również decyzja czy pasażerowie będą oczekiwać na pokładzie samolotu, który następnie przyleci do Krakowa, czy też o transferze autobusowym pasażerów z portu przekierowania na lotnisko w Krakowie.

• jeżeli Wasz lot zostanie odwołany przed Waszym przyjazdem na lotnisko, należy skontaktować się z przewoźnikiem lub agentem u którego zakupiliście przelot w celu zmiany rezerwacji i ustalenia alternatywnej podróży lub zwrotu kosztów w przypadku rezygnacji z lotu. Przyjazd na lotnisko w tym przypadku nie jest konieczny.


• jeżeli Wasz lot zostanie odwołany w czasie Waszego pobytu na lotnisku, należy zmienić rezerwacje poprzez kontakt z przewoźnikiem (aplikacja, strona internetowa linii lotniczej, infolinia przewoźnika) lub na lotnisku zgodnie z instrukcjami personelu obsługującego Wasz rejs. W przypadku wystąpienia długotrwałych zaburzeń, kolejki do punktów obsługi pasażerów mogą powodować wydłużony czas oczekiwania, dlatego pamiętajcie o możliwości samodzielnej zmiany samodzielną zmianę rezerwacji poprzez elektroniczne kanały kontaktu z przewoźnikiem, wskazane powyżej;


  • w przypadku: odwołania lub znacznego opóźnienia Waszego rejsu lub przeniesienia operacji na inne lotnisko, przewoźnik powinien objąć swoją opieką pasażerów – adekwatnie do czasu oczekiwania. W sprawie voucherów na posiłek, zakwaterowania na czas oczekiwania na lot lub transferu do miejsca zakwaterowania lub lotnisko z którego będzie operował Wasz rejs, należy kontaktować się z personelem obsługującym Wasz rejs. Szczegóły dotyczące przysługujących Wam praw znajdziecie pod adresem:
https://pasazerlotniczy.ulc.gov.pl/prawa-pasazera

  

Personel lotniska dokłada wszelkich starań by minimalizować skutki zaburzeń w ruchu lotniczym oraz wspiera działania przewoźników w zakresie informowania pasażerów poprzez:

Stronę www oraz aplikację mobilną gdzie możecie sprawdzić statusy lotów, które aktualizowane są na bieżąco w oparciu o dane przesłane od przewoźników;


Call Centre: dostępne 24h / 7 T: +48 12 295 58 00, 801 055 000 (tylko z telefonów stacjonarnych);


Punkty informacji lotniskowej oraz personel Need Help;

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCóż za odpowiedź na propagandę Kremla! Były przywódca Litwy dał Putinowi mocny wykład z historii
Następny artykułTak się robi w Polsce interesy na sporcie