Sieć dyskontów Dealz która należy do Grupy Pepco wkracza w usługi gastronomiczne. Sklep rozpoczął testowanie strefy z ciepłymi posiłkami, podobnej do tej, którą znajdziemy w Żabce.
Dealz nie zwalnia tempa rozwoju w Polsce. Po tym, jak otworzono 200. jubileuszowy sklep tej sieci, grupa Pepco stawia na kolejne nowości, tym razem – strefę gastronomiczną.
Pierwszym sklepem, który testuje to rozwiązanie jest poznański oddział przy ul. Półwiejskiej. Klienci mogą zakupić takie produkty jak hot-dogi, słodkie wypieki czy kawę. W ofercie znajdują się także dostępne w lodówkach gotowe posiłki na wynos.
– Sklep został także odświeżony i dostosowany do naszej nowej identyfikacji wizualnej, która widnieje już na zewnętrznej witrynie, a także w nowym look & feel’u wewnątrz sklepu – dodaje Dealz.
Jakie plany na rozwój ma Dealz?
Grupa Pepco przedstawiła w czerwcu br. wnioski po przeprowadzeniu strategicznego przeglądu działalności Dealz.
– Wykorzystamy skalę naszej grupy i zoptymalizujemy działalność Dealz wraz z Pepco, dostosowując wspólną infrastrukturę w celu zapewnienia większej efektywności i obniżenia kosztów prowadzenia działalności. Działanie jako skonsolidowana organizacja oznacza, że możliwości opanowane w każdym obszarze działalności (produkty ogólnego użytku w Pepco i produkty szybkozbywalne w Dealz) można łatwo wdrożyć w całym portfolio sklepów – oświadczyła grupa Pepco.
Jednym z planów jest uproszczenie układu sklepów oraz rozszerzając ofertę produktów, m.in. o produkty ogólnego użytku pochodzące z Pepco.
Pepco dołączyło do Polskiego Paktu Plastikowego – międzysektorowego partnerstwa, którego celem jest wdrożenie gospodarki obiegu zamkniętego dla opakowań z tworzyw sztucznych.
Najpierw kawonament, a teraz subskrypcja na śniadania, obiady czy kolacje. Taki plan rozwoju ma sieć sklepów Żabka, która krok po kroku podąża za trendem abonamentów w branży spożywczej.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS