Aktualizacja aplikacji mObywatel do wersji 2.0 przysporzyła w piątek wielu problemów. Początkowo część użytkowników nie była w stanie zalogować się do aplikacji. To był dopiero początek. mObywatel zwyczajnie nie działa.
- Dzisiaj (14 lipca) od północy dostępna jest nowa wersja aplikacji mObywatel.
- Największym hitem miało być wprowadzenie do mObywatel 2.0 dowodu osobistego, który zrównuje wersję elektroniczną z tą plastikową.
- Niestety wielu użytkowników stwierdza, że po aktualizacji nie może się zalogować do aplikacji.
Ci, którym logowanie się udało, zderzyli się z kolejną ścianą. Otóż mogą pojawić się problemy przy aktualizacji dowodu osobistego w mObywatelu. Wchodząc do mDowodu aplikacja wskazuje konieczność aktualizacji certyfikatu.
Aby dokonać tej czynności, powinniśmy zalogować się do naszego profilu zaufanego. W teorii można to zrobić z poziomu aplikacji mObywatel. Jednakże ta funkcja w wielu przypadkach nie działa i konieczne jest zalogowanie się np. poprzez bankowość internetową.
W kolejnym kroku potwierdzamy naszą tożsamość, lecz już na samym końcu procesu może pojawić się komunikat “brak połączenia”, przez co wszystkie wcześniejsze czynności nie zostają “sformalizowane”. Kolejne próby mają nie przynosić efektu.
Ponadto zgłaszane są także problemy z dostępnością eRecept – tutaj może pojawiać się komunikat “błąd połączenia” przy próbie autoryzacji, czy przy przekazaniu danych przez skanowanie QR. Użytkownicy narzekają także na problemy z dodawaniem dokumentu głównego, widocznością punktów karnych, czy ustawianiem logowania biometrycznego. Może pojawić się także komunikat “nie można wyświetlić wszystkich usług”, a wiele osób zauważa również, że nie można się zalogować do aplikacji, ponieważ odrzucane jest hasło.
Wydaje się, że najwięcej problemów może pojawić się z mObywatelem 2.0 na telefonach z A … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS