Silent Hill: Ascension nie będzie klasyczną grą. Deweloperzy kreują niestandardową rozgrywkę, w której wszyscy gracze wspólnymi siłami podejmą decyzje wpływające na przebieg fabuły.
Silent Hill: Ascension zostało zapowiedziane w zeszłym roku jako „interaktywne doświadczenie”, w którego rozwój została zaangażowana między innymi firma J.J. Abramsa. Genvid Entertainment pracuje nad serialem z historią rozwijaną za sprawą wszystkich graczy-widzów.
Na każdym streamie uczestnicy otrzymają możliwość podejmowania wyborów – raz na 24 godziny zaprezentowany zostanie dylemat, problem, który może przynieść najmniej oczekiwane konsekwencje.
Twórcy opowiedzieli o intrygującej koncepcji i podzielili się nowymi ujęciami z produkcji – Genvid Entertainment tworzy niemal grę-serial, w którym nie będziemy nieustannie kontrolować bohaterów, natomiast zajmiemy się obserwowaniem wydarzeń i wybieraniem dalszych reakcji postaci.
Zespół planuje w ciekawy sposób podejść do serii, lecz trzeba przyznać, że nadciągający projekt nie stanowi ogromnej rewolucji, ponieważ mieliśmy już okazję sprawdzić kilka gier o podobnej koncepcji. Zwróćmy jednak uwagę na styl, w jakim powraca uniwersum Silent Hill – nie tylko otrzymamy nowe przygody, odświeżone klasyki, ale możemy jednocześnie liczyć na mniej typowe propozycje.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS