A A+ A++

“Wiedźmin” to wręcz delikatny temat. Fani popularnej serii książek pióra Andrzeja Sapkowskiego mają sporo zarzutów do adaptacji Netflixa. Produkcja ta wzbudza też mieszane uczucia u tych widzów, którzy nie czytali materiału źródłowego. W sieci można przeczytać deklaracje, w których internauci głoszą, że nie wrócą przed ekrany, by obejrzeć kolejny sezon serialu. Dane wskazują jednak na ogromną popularność produkcji.

To jak w końcu jest z tym Wiedźminem? Ciekawy raport na ten temat przygotowała firma PlumResearch. Jak się okazuje, pierwsze dwa sezony serialu “Wiedźmin” były popularniejsze niż 90 procent filmów i seriali publikowanych na Netflixie. Nieźle, czyż nie?

Co więcej, zarówno w Polsce, Wielkiej Brytanii, jak i Stanach Zjednoczonych, serial ten dość długo utrzymywał się na pierwszym miejscu rankingu top 50 (mowa tu o czasie między 61 a 81 dni).

Częściej oglądano dwa i więcej odcinków sezonu drugiego niż pierwszego i ten też sezon utrzymał “Wiedźmina” na liście top 50 o 10 proc. dni dłużej. I to jeszcze nie wszystko — w Polsce aż 80 procent widzów, którzy obejrzeli pierwszy odcinek sezonu, dokończyło oglądanie całej prod … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKubicy i kolegom zabrakło szczęścia
Następny artykułInter Europol Competition z potencjałem na podium