Grupa TUI uruchomiła w internecie polską wersję platformy Musement (ang. Rozrywka). To miejsce, w którym można kupić bilety do muzeum, wycieczkę fakultatywną lub zarezerwować usługi przewodnika w różnych miejscach na świecie.
W ofercie serwisu można znaleźć ponad 1000 atrakcji w 70 krajach, w tym wydarzenia i zajęcia sportowe, wycieczki kulinarne, degustacje, życie nocne, zwiedzanie muzeów i zabytków, aktywny wypoczynek.
ZOBACZ TEŻ: TUI wychodzi z Włoch
„Dzięki biletom skip-the-line serwis pozwala zaoszczędzić czas unikając czekania przy wejściach. Musement służy także pomocą na etapie planowania podróży, dostarczając sugestie dotyczące miejsc do odwiedzenia. 65 procent wszystkich biletów można pobrać w wersji elektronicznej” – czytamy w komunikacie prasowym informującym, że Musement ma polska wersję.
Serwis jest dostępny w ośmiu językach za pośrednictwem kilku platform: strony internetowej, aplikacji Musement i Triposo oraz platformy dla biur podróży. Zintegrowany jest też z „niezliczoną liczbą partnerów dystrybucyjnych online – od Google po hotels.com”.
Miesięcznie korzysta z niego ponad pół miliona użytkowników. Jak wynika ze sprawozdań finansowych grupy TUI, serwis dobrze zarabia. W ostatnim roku obrachunkowym było to 15,3 miliona euro.
CZYTAJ TEŻ: Grupa TUI: uziemione boeingi ciągną zyski w dół
Platforma powstała w 2013 r. W 2018 r. kupiła ją grupa TUI. Musement funkcjonuje jednak jako osobna firma w dziale TUI … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS