A A+ A++

System CRM sprawdza się nie tylko w dużych, ale również w małych firmach. To nieocenione wsparcie, na którym może także skorzystać mały biznes. W tym artykule dowiesz się, czym jest CRM i dowiesz się, jaki system sprawdzi się najlepiej w przypadku niewielkich firm. Zyskasz także odpowiedź na pytanie, na czym może polegać automatyzacja marketingu w takim przedsiębiorstwie.

Czym jest system CRM?

CRM jest kompletnym systemem oprogramowania przeznaczonym do zarządzania relacjami z klientami. Absolutnie nie jest to jednak pojedyncze rozwiązanie. Żeby możliwe było efektywne zarządzanie wspomnianymi relacjami oraz analizowanie ich konieczne jest bowiem zastosowanie opartej o machine learning technologii i wykorzystania chmury.

Wsparcie dla biznesu w postaci systemu CRM nie tylko zbiera, ale również łączy oraz analizuje wszystkie zgromadzone dane o klientach. Chodzi w tym przypadku o:
• informacje na temat interakcji,
• informacje kontaktowe,
• informacje o zakupach.

CRM daje także właścicielom małych oraz dużych firm możliwość analizy zgromadzonych dane. To jednak nie wszystko. Na szczególną uwagę zasługuje bowiem automatyzacja marketingu.

Automatyzacja marketingu w małej firmie

Automatyzacja marketingu pozwala między innymi na tagowanie oraz segmentowanie klientów na podstawie zachowań zakupowych. Daje to możliwość między innymi podzielenia klientów według ich cech, a następnie wdrożenie optymalnych działań bez bezpośredniej ingerencji właściciela sklepu. Dla przykładu dostępne są funkcje, takie jak:
• Customer Intelligence,
• automatyczna personalizacja,
• tworzenie skutecznych newsletterów.

W pierwszym przypadku chodzi o zbieranie informacji na temat Twoich klientów, a także na temat ich zachowań. Automatyczna personalizacja z kolei pozwala na przykład na formułowanie wiadomości, w których sklep zwraca się do klienta po imieniu. Tego typu rozwiązania cechują się znacznie wyższym współczynnikiem otwarć.

Kreacja newsletterów z wykorzystaniem automatyzacji pozwala prowadzić odpowiednią komunikację marketingową minimalnym nakładem pracy. Dynamiczne newslettery pozwalają na umieszczenie tak zwanych placeholderów indywidualnie dopasowanych do odbiorcy.

Jaki CRM wybrać dla małych firm?

CRM dla małych firm, który możemy Ci polecić to edrone. Dzięki niemu masz między innymi możliwość:
• odzyskania porzuconych koszyków,
• podniesienia wartości zamówienia,
• a także wzmocnienia retencji klientów.

Przekonaj się sam, jak działa ten konkretny system CRM na tej stronie internetowej: https://edrone.me/pl/platforma/system-crm. Sprawdź również, z jaką platformą sprzedażową możesz wykonać integracje: https://edrone.me/pl/integracje.

Dowiedz się także, na czym polega automatyzacja marketingu w przypadku CRM edrone. Dajemy Ci gwarancję, że przemyślane działania realizowane na podstawie wdrożonego systemu CRM przyniosą Ci zdumiewające rezultaty także w małej firmie. Życzymy powodzenia w prowadzeniu biznesu!

lh

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPoznańskie schronisko dla zwierząt ma kłopot. „Prosimy o pomoc w trudnym okresie”
Następny artykułOgrodzili szlak turystyczny na Gubałówkę. Twierdzą, że “to ich teren”. PKL zgłosiła sprawę na policję