A A+ A++

18 czerwca padł sprzedażowy rekord polskiego mleka na chińskiej platformie JD. Produkt SM Mlekpol zajął pozycję nr 2 w kategorii pojedynczego artykułu.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Mleko Łaciate. Sukces na chińskiej platformie

W ciągu zaledwie jednego dnia na platformie sprzedano imponującą liczbę ponad 120 tys. litrów mleka Łaciatego 3,2 proc.

Kolejny sukces mleka Łaciatego, które dociera już na sześć kontynentów, napawa nas dumą i radością. JD, jako wiodąca platforma zakupowa, umożliwia konsumentom łatwy dostęp do różnorodnych i wysokiej jakości produktów, dzięki czemu zdobywa coraz szersze grono zadowolonych użytkowników – powiedziała w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Małgorzata Cebelińska, wiceprezes SM Mlekpol

Partnerstwo z platformą JD wzmacnia pozycję rynkową Mlekpolu i umożliwia dotarcie do jeszcze większej liczby osób.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJakub Wesołowski ma inne zajęcie. “Muszę walczyć”
Następny artykułZamknięto kolejne kąpieliska w Polsce! W tych miejscach nie wolno się kąpać. Inspektoraty Sanitarne wydały raporty