A A+ A++

QINGDAO, Chiny, 3 lipca 2023 r. /PRNewswire/ — Telewizor laserowy Hisense L9H uznany został przez portal Tom’s Guide za „Najlepszy telewizor z dużym ekranem” w tegorocznym rankingu telewizorów. Dzięki Hisense L9H duży ekran może zagościć w każdym pomieszczeniu z wystarczającą ilością wolnego miejsca na ścianie.

W rankingu Tom’s Guide Awards wyróżniane są najlepsze produkty z rozmaitych kategorii. Zespół redaktorów i ekspertów portalu przetestował i zrecenzował w ostatnim roku setki urządzeń i usług, aby ułatwić konsumentom dokonanie optymalnego wyboru.

Tegoroczny zwycięzca – telewizor laserowy z serii L9 z silnikiem laserowym o ultrakrótkim rzucie – całkowicie zmienia sposób doświadczania wyświetlanego obrazu dzięki szeregowi niesamowitych udoskonaleń. Konfiguracja z potrójnym laserem zapewnia fenomenalną jasność 3000 ANSI lumenów, co w połączeniu z Dolby Vision HDR skutkuje niespotykanym poziomem kontrastu i detalu. Dzięki kompatybilności z Google TV, ATSC 3.0 i WiFi 6e użytkownik nie będzie miał najmniejszych problemów z korzystaniem z treści online. Udoskonalany i łatwy w montażu ekran w technologii ALR o wysokim współczynniku odbicia zapewnia ponadto niesamowitą jasność oraz wyrazisty i realistyczny obraz w każdym oświetleniu. Nietrudno zrozumieć, dlaczego redaktorzy portalu Tom’s Guide uznali telewizor Hisense za faworyta wśród konkurencji.

Od produkcji po innowacje technologiczne. Hasło „Go tech, and Beyond” odzwierciedla dążenia Hisense mające na celu dostarczanie milionom rodzin na całym świecie innowacji technologicznych w wysokiej klasy produktach, które zapewniają użytkownikom doskonałe wrażenia. Globalny zasięg i zrównoważony rozwój marki sprawiają, że Hisense szybko zaczyna wyrastać na światowej klasy gracza i pierwszorzędne przedsiębiorstwo.

Telewizory laserowe Hisense to najwyższa jakość kina domowego przy mniejszej szkodliwości dla oczu i niższym zużyciu energii dzięki nowym technologiom laserowym i projekcji o ultrakrótkim rzucie. Wskutek rosnącej popularności telewizorów laserowych w okresie od stycznia do maja Hisense odnotowała wzrost sprzedaży zagranicznej w tym segmencie na poziomie 54,2% rok do roku i wszystko wskazuje na to, że sprzedaż w kolejnych miesiącach będzie rosnąć dalej.

Hisense

Hisense to wiodąca globalna marka sprzętu AGD i elektroniki użytkowej. Oferta Hisense obejmuje produkty multimedialne (z naciskiem na Smart TV), sprzęt AGD oraz inteligentne systemy informatyczne. Hisense posiada oddziały w przeszło 160 państwach i odnotowuje w ostatnim czasie dynamiczny rozwój.

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/2145251/Tom_s_Guide_1.jpg 

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/2145252/Tom_s_Guide_2.jpg 

Logo – https://mma.prnewswire.com/media/2007399/4145553/Hisense_Logo.jpg 

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł65-latek notuje absurdalne statystyki, grając w 1 grę przez 15 lat
Następny artykułOn skonsultuje zasady Budżetu Obywatelskiego [ Społeczeństwo ]