A A+ A++

Od 1 lipca Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie przejmie od MPK dotychczasowe Punkty Sprzedaży Biletów i przekształci je w Punkty Obsługi Pasażerów. Dodatkowo ZTP uruchomi uzupełniającą kontrolę biletów w pojazdach Komunikacji Miejskiej w Krakowie. Tego dnia zmianie ulega też numer Infolinii Karty Krakowskiej.

Fot. materiały prasowe

Przerwy techniczne punktów

W związku z przejęciem Punktów Sprzedaży Biletów i przekształceniem ich w Punkty Obsługi Pasażerów Komunikacji Miejskiej, a także z powodu konieczności przeprowadzenia niezbędnych prac organizacyjnych, w piątek, 30 czerwca, oraz poniedziałek, 3 lipca, wszystkie punkty będą nieczynne.

Dodatkowo Punkt Obsługi Pasażerów przy pętli „Dworzec Główny Wschód” zostanie przeniesiony do nowej lokalizacji obok Punktu Obsługi Klientów Małopolskiej Kolei Aglomeracyjnej. W lipcu ten punkt będzie nieczynny. O ponownym otwarciu punktu będziemy informować w najbliższym możliwym czasie.

W Punkcie Obsługi Pasażerów KMK dostępne będą m.in. następujące usługi:

  • przyjmowanie wniosków o wydanie karty miejskiej
  • doładowanie kart miejskich biletami okresowymi
  • wyrabianie duplikatów kart mieszkańca ze zdjęciem
  • rozpatrywanie reklamacji dotyczących kart miejskich.

Nowy numer infolinii Karty Krakowskiej

Od 1 lipca zmianie ulega również numer infolinii Karty Krakowskiej. Informacje o programie mieszkańcy będą mogli uzyskać pod numerem infolinii Urzędu Miasta Krakowa: 12 616 55 55 (Program nie będzie już obsługiwany przez MPK SA w Krakowie).

Adresy mailowe dla użytkowników Karty Krakowskiej pozostaną bez zmian:

Nie zmienią się także zasady obsługi użytkowników Karty Krakowskiej, w tym rejestrowanie i logowanie do kont użytkowników w aplikacjach i na stronie kk.krakow.pl.

MPK SA w Krakowie nadal będzie odpowiadać za sprzedaż biletów w automatach biletowych stacjonarnych i mobilnych (kontakt w przypadku reklamacji – [email protected]).

Nowa kontrola biletów

Organizator transportu, jakim jest ZTP, ma prawo do prowadzenia w pojazdach KMK dodatkowych kontroli dokumentów przewozu, nie objętych zakresem umowy z obecnym wykonawcą, czyli firmą Rewizor. Dlatego zdecydowano o uruchomieniu dodatkowej kontroli biletów. W lipcu część kontrolerów (bezpośrednio z ramienia ZTP) będzie również wykonywać czynności kontrolerskie w pojazdach KMK.

Dołącz do ZTP!

Niebawem rozpocznie się nabór na stanowiska kontrolerów w pojazdach KMK. Szczegółowe informacje na temat zatrudnienia kontrolerek i kontrolerów do prowadzenia kontroli dokumentów przewozów Komunikacji Miejskiej w Krakowie są umieszczone w ogłoszeniu o pracę [PDF]. Informacja zostanie również opublikowana w mediach społecznościowych.

Z korzyścią dla pracowników, a w rezultacie dla pasażera

Świadczenie tych usług wewnątrz Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie daje większą kontrolę nad jakością i spójnością usług. Jednostka może ustalać wytyczne, standardy i procedury, które muszą być przestrzegane przez jej personel, co pozwoli na szybsze reagowanie w przypadku ewentualnych uchybień. Może również zapewniać odpowiednie szkolenia pracownikom, które przełożoną się na wysoką jakość obsługi pasażerów. Kontrola oraz podnoszenie jakości prowadzonych usług jest kluczowa dla budowania zaufania pasażerów i utrzymania pozytywnego wizerunku organizatora transportu.


pokaż metkę


Osoba publikująca:

Margerita Krasnowolska


Podmiot publikujący:

Wydział Komunikacji Społecznej


Data publikacji:

2023-06-21


Data aktualizacji:

2023-06-30

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułFirma Altes – Centrum Monitoringu Wizyjnego
Następny artykułTrwa budowa zachodniej obwodnicy Gliwic, obok powstaje mieszkaniówka. Zmiana w organizacji ruchu (zdjęcia)