Najpierw kawonament, a teraz subskrypcja na śniadania, obiady czy kolacje. Taki plan rozwoju ma sieć sklepów Żabka, która krok po kroku podąża za trendem abonamentów w branży spożywczej.
fot. Depositphotos
Po abonamencie na kawę, przyszedł czas na kolejne subskrypcje. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, sieć sklepów Żabka pracuje nad nowymi opcjami abonamentów. Tym razem będą one związane ze zwykłymi posiłkami, np. w ramach śniadania, obiadu czy kolacji.
Szczegóły nie są jeszcze znane, jednak można przypuszczać, że dania będą pochodziły od producentów, których możemy znaleźć w sieciówce. Żabka posiada w swojej ofercie gotowe opcje jedzeniowe, m.in. od marki Szamamm, Dobra Karma czy TomcioPaluch. Są to na przykład kanapki, naleśniki czy pełne dania obiadowe. Nie można również zapominać o wewnętrznej ofercie Żabka Cafe, chociażby kultowych hot-dogach.
Oferty subskrypcyjne od lat cieszą się dużym zainteresowaniem. Nie są już kojarzone wyłącznie z usługami VOD czy platformami muzycznymi. Dzisiaj klienci chętnie korzystają z opcji regularnej dostawy produktów do domu, ponieważ jest to po prostu wygodne.
Pojawiają się także mniej oczywiste opcje, takie jak chociażby program subskrypcji od marek Samsung i Persil, które umożliwiają wypożyczenie pralki, a dodatkowo doręczenie detergentów wprost pod drzwi mieszkania. Ciekawą, choć kontrowersyjną opcję posiada także Amazon. Posiadacze pakietu Amazon Prime mogą wykupić miesięczny abonament na leki, dzięki któremu zyskują dostęp do kilkudziesięciu farmaceutyków wydawanych na receptę.
Tego rodzaju oferty to popularny trend również w branży spożywczej. Na rynku pojawiły się już subskrypcje na wino, produkty higieniczne czy alkohol. Jak widać, Żabka chce mocno postawić na abonament połączony z odwiedzeniem sklepu stacjonarnie. Obserwując szybki rozwój marki, możemy spodziewać się, że w najbliższym czasie będziemy mogli skorzystać ze wspomnianego rozwiązania.
Żabka regularnie rozszerza portfolio oferowanych usług, upraszczając życie klientów, a tym samym uwalniając ich czas. Teraz pomyślała także o ich butach – już od 5 czerwca można je oddać w sklepach sieci do szybkiej, profesjonalnej naprawy lub czyszczenia.
Żabka ponownie stawia na sklepy mobilne. W 2022 roku mobilne Żabki obsłużyły ponad 30 tys. klientów podczas 60 dni eventowych. W tym sezonie w Polskę ruszy 6 mobilnych sklepów. Pojawią się one na koncertach Męskiego Grania oraz na festiwalach: Polish Hip-Hop Festival, Ostróda Reggae Festival czy OFF Festival w Katowicach.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS