– Nie każmy czekać czytelnikom i
postawmy sprawę jasno – czy dziś kupno poleasingowego samochodu ma sens?
Elżbieta Żychowicz: Zdecydowanie tak.
– Z czego to wynika?
– Zawsze dokładamy starań, by
przedstawiać klientom jak najbardziej obszerny pakiet informacji dotyczący
historii każdego oferowanego przez nas pojazdu. Dysponujemy wiedzą o wszystkich
istotnych zdarzeniach oraz przeprowadzanych serwisach i naprawach – zwłaszcza
gdy mówimy o samochodach, których leasing objęty był naszą obsługą serwisową.
– Czyli klient nie kupuje kota w worku?
– Nie, ponieważ zanim jakikolwiek
pojazd trafi do sprzedaży, poddawany jest dodatkowo szczegółowej kontroli niezależnego
rzeczoznawcy, który przeprowadza weryfikację danego samochodu. Oceną objęty
jest stan nadwozia, podwozia oraz weryfikacja listy elementów wyposażenia.
– Można więc powiedzieć, że zdejmujecie
z głowy klienta cały kłopot związany ze sprawdzeniem pojazdu. To świetna
sprawa, ponieważ nikt nie chce tracić na to czasu, a jednocześnie nie chce
ryzykować.
– Rozumiemy ten dylemat, dlatego staramy
się maksymalnie uprosić procedurę zakupu samochodu i jego weryfikacji. Jeśli
jednak klient potrzebuje dodatkowego zapewnienia, umożliwiamy dokonanie
szczegółowego przeglądu na miejscu lub we wskazanym serwisie. Kluczowa jest
tutaj transparentność i pełen pakiet informacji na temat pojazdu. Mówiąc
wprost, dziś kupując auto poleasingowe, mamy pewność tego, co wybieramy.
– Pokutuje opinia, że ten wybór jest
jednak dość ograniczony… Jak to wygląda w praktyce – jakie modele przeważają w
ofercie poleasingowej?
– Większość oferty stanowią samochody
kompaktowe, ale bez trudu znaleźć można również pojazdy z innych segmentów. Obszerną
ofertę prezentujemy na łamach naszego serwisu www.znajdzuzywane.pl. W ofercie Carefleet jest w tej chwili ponad 500 pojazdów różnych
marek i segmentów, w różnym standardzie wyposażenia i napędzanych nie tylko
silnikami spalinowymi, bo – nie zapominajmy – że auta poleasingowe to teraz
także hybrydy i elektryki. Naprawdę jest w czym wybierać.
– Ale przez chwilę z tą dostępnością
nie było chyba aż tak dobrze?
– Tak, nie da się ukryć, że w czasie
pandemii place świeciły momentami pustkami i trudno nam je było zapełnić. Wstrzymana
produkcja i nieprzewidywalność dostaw nowych samochodów sprawiały, że pojazdy
używane były rozchwytywane, błyskawicznie znikając z oferty. Teraz jednak na
szczęście dla konsumentów indywidualnych rynek wreszcie się stabilizuje i znów
jesteśmy w stanie zaoferować im pełne spektrum pojazdów z historią ich
użytkowania. Właśnie ta możliwość rzeczywistego dopasowania oferty do potrzeb
wydaje się być szczególnie istotna dla odbiorców.
– Nie ma się co dziwić. Na co jeszcze
zwracają uwagę klienci? Co interesuje naszych rodaków, gdy wybierają samochody
dla siebie? Czy słowa klucze to wciąż „pierwszy właściciel” i „zakup z
polskiego salonu”?
– Tak, to się akurat nie zmienia. I
auta poleasingowe te kryteria oczywiście spełniają. Mają jednak jeszcze jedną
przewagę – elastyczne modele finansowania. Carefleet, należąc do grupy Credit
Agricole, może zaoferować swoim klientom doradztwo i korzystne rozwiązania finansowanie
np. preferencyjny kredyt dla odbiorców indywidualnych, leasing czy najem, bo
przecież nic nie stoi na przeszkodzie, by i z takiej formy skorzystać, wybierając
pojazd używany z naszej floty.
– Dobrze, to jak to wygląda? Wyobraźmy
sobie, że przychodzi do Was klient i mówi…
– Przede wszystkim – już nie musi
przychodzić. Swoje poszukiwania może zacząć na spokojnie, w domu, korzystając z
platformy www.znajdzuzywane.pl. Każdy z naszych pojazdów jest w niej szczegółowo opisany i pokazany. Co
ciekawe, coraz więcej klientów decyduje się na zakup od razu ze strony
internetowej. Pierwsze spotkanie poza cyfrowym światem następuje dopiero po
zrealizowaniu transakcji.
– Bez oglądania na żywo, w pełni
online?
– Tak, ponieważ wiedzą dokładnie, co
kupują i nic ich tu nie może zaskoczyć. Wprowadziliśmy tę usługę w czasie
pandemii, starając się znaleźć formułę maksymalnie bezpiecznej, bezkontaktowej
sprzedaży. Kupujący oglądali ofertę online, korzystając ze szczegółowych
opisów, zdjęć i filmów, które przygotowywaliśmy o naszych pojazdach.
– Żmudny proces.
– Tak, ale konieczny! Pokazaliśmy, że jesteśmy
transparentni i gramy fair. Klienci nam ufają, bo udowodniliśmy, że poleasingowe
pojazdy Carefleet to sprawdzona i rzetelna propozycja. To dlatego sprzedaż
online zyskuje nieustannie na popularności – już teraz stanowi 10% naszej
sprzedaży.
– Wydaje się, że w dobie cyfryzacji
naszego życia rozszerzanie oferty online jest rzeczywiście nieuniknione. Jednak
co z tradycjonalist … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS