A A+ A++

– Nie każmy czekać czytelnikom i
postawmy sprawę jasno – czy dziś kupno poleasingowego samochodu ma sens?

Elżbieta Żychowicz: Zdecydowanie tak.

– Z czego to wynika?

– Zawsze dokładamy starań, by
przedstawiać klientom jak najbardziej obszerny pakiet informacji dotyczący
historii każdego oferowanego przez nas pojazdu. Dysponujemy wiedzą o wszystkich
istotnych zdarzeniach oraz przeprowadzanych serwisach i naprawach – zwłaszcza
gdy mówimy o samochodach, których leasing objęty był naszą obsługą serwisową.

– Czyli klient nie kupuje kota w worku?

– Nie, ponieważ zanim jakikolwiek
pojazd trafi do sprzedaży, poddawany jest dodatkowo szczegółowej kontroli niezależnego
rzeczoznawcy, który przeprowadza weryfikację danego samochodu. Oceną objęty
jest stan nadwozia, podwozia oraz weryfikacja listy elementów wyposażenia.

– Można więc powiedzieć, że zdejmujecie
z głowy klienta cały kłopot związany ze sprawdzeniem pojazdu. To świetna
sprawa, ponieważ nikt nie chce tracić na to czasu, a jednocześnie nie chce
ryzykować.

– Rozumiemy ten dylemat, dlatego staramy
się maksymalnie uprosić procedurę zakupu samochodu i jego weryfikacji. Jeśli
jednak klient potrzebuje dodatkowego zapewnienia, umożliwiamy dokonanie
szczegółowego przeglądu na miejscu lub we wskazanym serwisie. Kluczowa jest
tutaj transparentność i pełen pakiet informacji na temat pojazdu. Mówiąc
wprost, dziś kupując auto poleasingowe, mamy pewność tego, co wybieramy.

– Pokutuje opinia, że ten wybór jest
jednak dość ograniczony… Jak to wygląda w praktyce – jakie modele przeważają w
ofercie poleasingowej?

– Większość oferty stanowią samochody
kompaktowe, ale bez trudu znaleźć można również pojazdy z innych segmentów. Obszerną
ofertę prezentujemy na łamach naszego serwisu
www.znajdzuzywane.pl. W ofercie Carefleet jest w tej chwili ponad 500 pojazdów różnych
marek i segmentów, w różnym standardzie wyposażenia i napędzanych nie tylko
silnikami spalinowymi, bo – nie zapominajmy – że auta poleasingowe to teraz
także hybrydy i elektryki. Naprawdę jest w czym wybierać.

– Ale przez chwilę z tą dostępnością
nie było chyba aż tak dobrze?

– Tak, nie da się ukryć, że w czasie
pandemii place świeciły momentami pustkami i trudno nam je było zapełnić. Wstrzymana
produkcja i nieprzewidywalność dostaw nowych samochodów sprawiały, że pojazdy
używane były rozchwytywane, błyskawicznie znikając z oferty. Teraz jednak na
szczęście dla konsumentów indywidualnych rynek wreszcie się stabilizuje i znów
jesteśmy w stanie zaoferować im pełne spektrum pojazdów z historią ich
użytkowania. Właśnie ta możliwość rzeczywistego dopasowania oferty do potrzeb
wydaje się być szczególnie istotna dla odbiorców.

– Nie ma się co dziwić. Na co jeszcze
zwracają uwagę klienci? Co interesuje naszych rodaków, gdy wybierają samochody
dla siebie? Czy słowa klucze to wciąż „pierwszy właściciel” i „zakup z
polskiego salonu”?

– Tak, to się akurat nie zmienia. I
auta poleasingowe te kryteria oczywiście spełniają. Mają jednak jeszcze jedną
przewagę – elastyczne modele finansowania. Carefleet, należąc do grupy Credit
Agricole, może zaoferować swoim klientom doradztwo i korzystne rozwiązania finansowanie
np. preferencyjny kredyt dla odbiorców indywidualnych, leasing czy najem, bo
przecież nic nie stoi na przeszkodzie, by i z takiej formy skorzystać, wybierając
pojazd używany z naszej floty.

– Dobrze, to jak to wygląda? Wyobraźmy
sobie, że przychodzi do Was klient i mówi…

– Przede wszystkim – już nie musi
przychodzić. Swoje poszukiwania może zacząć na spokojnie, w domu, korzystając z
platformy
www.znajdzuzywane.pl. Każdy z naszych pojazdów jest w niej szczegółowo opisany i pokazany. Co
ciekawe, coraz więcej klientów decyduje się na zakup od razu ze strony
internetowej. Pierwsze spotkanie poza cyfrowym światem następuje dopiero po
zrealizowaniu transakcji.

– Bez oglądania na żywo, w pełni
online?

– Tak, ponieważ wiedzą dokładnie, co
kupują i nic ich tu nie może zaskoczyć. Wprowadziliśmy tę usługę w czasie
pandemii, starając się znaleźć formułę maksymalnie bezpiecznej, bezkontaktowej
sprzedaży. Kupujący oglądali ofertę online, korzystając ze szczegółowych
opisów, zdjęć i filmów, które przygotowywaliśmy o naszych pojazdach.

– Żmudny proces.

– Tak, ale konieczny! Pokazaliśmy, że jesteśmy
transparentni i gramy fair. Klienci nam ufają, bo udowodniliśmy, że poleasingowe
pojazdy Carefleet to sprawdzona i rzetelna propozycja. To dlatego sprzedaż
online zyskuje nieustannie na popularności – już teraz stanowi 10% naszej
sprzedaży.

– Wydaje się, że w dobie cyfryzacji
naszego życia rozszerzanie oferty online jest rzeczywiście nieuniknione. Jednak
co z tradycjonalist … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNajlepsi żużlowi amatorzy pojadą w sobotę przy W69
Następny artykułSedziejowice. Zakończenie roku szkolnego w ZSO nr 1