A A+ A++

Subaru w połowie lat 30-ych będzie sprzedawać wyłącznie modele elektryczne.

21.01.2020r. 17:07


Japoński Subaru Corp. poinformował w poniedziałek, że wyznaczony przez firmę cel globalnej sprzedaży wyłącznie modeli elektrycznych zostanie osiągnięty w połowie lat 30, a do 2030 r. co najmniej 40 proc. sprzedawanych samochodów będzie obejmować pojazdy elektryczne oraz hybrydowe – podał Reuters.

Co zastanawiające, informacja dociera w czasie, kiedy Subaru zacieśniło powiązania kapitałowe z Toyota Motor Corp w ramach globalnych trendów, gdzie producenci samochodów łączą siły, aby obniżyć m.in. koszty produkcji czy wdrażania nowych technologii. Przy wykorzystaniu technologii Toyoty, Subaru planuje opracować tak zwaną “mocną hybrydę” (strong hybrid), która miałaby pojawić się w sprzedaży w następnej dekadzie. Obecnie Subaru posiada w swoim asortymencie modele mild hybrid i plug-in. Również z Toyotą, opracowuje całkowicie elektryczny samochód, który zostanie wypuszczony mniej więcej w tym samym czasie.

“Chociaż używamy technologii Toyoty, chcemy tworzyć hybrydy, które są wyraźnie Subaru” – powiedział Tetsuo Onuki, dyrektor ds. technologii w Subaru.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJ. Pinkas o wirusie z Chin: analizujemy sytuację wspólnie z instytucjami na całym świecie
Następny artykułWsparcie gminnych inwestycji wodno-ściekowych – cztery gminy z powiatu ząbkowickiego na liście rankingowej PROW