Piętnastu influencerów, znanych z YouTube’a, bierze udział w kampanii promującej ofertę: „Internet z TV za 49,90 zł, niezmiennie” przez cały okres umowy. Przygotowane przez nich filmy obejrzało do tej pory ponad 2 miliony internautów.
9 marca br. ruszyła nowa kampania reklamowa Netii, której celem jest promocja usługi „Netia dla Ciebie” oraz jej sztandarowego pakietu: tv + Internet za 49,90 zł #niezmiennie przez cały okres trwania umowy, a nawet po zakończeniu kontraktu.
W działania promocyjne Netia zaangażowała 15 popularnych influencerów: m.in. Theunboxall, Ponki, Kuba Klawiter, Topowa Dycha, Poszukiwacz, Kolega Ignacy, Magda Bereda, Bartek USA, Mamiko, oraz Kapitan Alien, którzy opublikowali już swoje nagrania na YT.
Kolejne materiały pojawią się na kanałach „ AbstrachujeTV”, „ Dla pieniędzy”, „ 5 sposobów na”, „ Sprytne babki” oraz „ Historia bez cenzury”.
– Zależy nam na dotarciu do osób, które mają zdecydowanie mniejszą styczność z reklamami emitowanymi w TV czy płatnych serwisach VOD, a wiedzę czerpią przede wszystkim z Internetu. Wybraliśmy influencerów, którzy zajmują się różnorodną tematyką – od technologii po historię – mówi Joanna Pędzińska, szefowa komunikacji marketingowej B2C Netii. – Materiały współpracujących z nami twórców obejrzało już ponad 2 miliony osób – dodaje Joanna Pędzińska.
W swojej kampanii Netia wykorzystuje również spoty w TV, na VoD i FB (30 i 8 sek.) oraz szereg działań z zakresu performance marketing. Wszystkie aktywności potrwają do końca kwietnia.
Netia dostarcza kompleksowe, przyjazne w użytkowaniu rozwiązania on-line oraz multimedialną rozrywkę. Usługi skierowane są do użytkowników prywatnych, firm oraz instytucji.
Grupa Netia to jeden z największych operatorów telekomunikacyjnych na polskim rynku. Zatrudnia niemal 2 tys. osób w 70 lokalizacjach w całej Polsce. W skład Grupy Kapitałowej wchodzą m.in.: Netia S.A., Internetia Sp. z o.o., Telefonia Dialog Sp. z o.o., Petrotel Sp. z o.o., TK Telekom Sp. z o.o.
Netia (jako R.P. Telekom) została założona na początku lat 90. ubiegłego wieku przez grupę polskich przedsiębiorców – pasjonatów, wspieranych przez amerykańskich inwestorów z sektora telekomunikacyjnego. Początkowo świadczyła usługi połączeń głosowych, poszerzając ofertę m.in. o usługi transmisji danych, szerokopasmowego dostępu do Internetu, czy płatnej telewizji cyfrowej.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS