Paradox opublikował wymagania sprzętowe Cities: Skylines II w wersji PC. Podobnie jak w przypadku „jedynki” mogą być one dalekie od tych realnych, szczególnie pod względem zapotrzebowania na pamięć RAM.
Źródło fot. Paradox Interactive
i
Studio Paradox udostępniło minimalne i zalecane wymagania sprzętowe gry Cities: Skylines 2 dla wersji PC. Do grania niezbędne okaże się posiadanie mocnej konfiguracji, jednak – sądząc po przypadkach z pierwszej części – nawet ta może okazać się niewystarczająca do zarządzania dużym miastem.
Cities: Skylines II – wymagania sprzętowe wersji PC
Cities: Skylines II – minimalne wymagania sprzętowe
- Procesor: Intel Core-i7-4790K lub AMD Ryzen 5 1600X
- Karta graficzna: Nvidia GTX 780 (3 GB) lub AMD RX 470 (4 GB)
- Pamięć RAM: 8 GB
- System operacyjny: Windows 10 64-bitowy
Cities: Skylines II – zalecane wymagania sprzętowe
- Procesor: Intel Core-i7-9700K lub AMD Ryzen 5 5600X
- Karta graficzna: Nvidia RTX 2080 TI (11 GB) lub AMD RX 6800 XT (16 GB)
- Pamięć RAM: 16 GB
- System operacyjny: Windows 10 lub 11 (wersje 64-bitowe)
Wymagana ilość miejsca na dysku twardym jest nieznana.
Dobre złego początki, czyli teoria a rzeczywistość
Niestety twórcy nie podali rezultatów (rozdzielczości, ustawień graficznych, liczby fps-ów), jakich należy spodziewać się po spełnieniu poszczególnych wymagań. Jest to o tyle niepokojące, że pierwsze Cities: Skylines przed premierą zachęcało stosunkowo niskimi wymaganiami sprzętowymi, ale szybko okazały się one niewystarczające – gdy nasze miasto się rozsrasta, rośnie też zapotrzebowanie na pamięć RAM (zalecane 6 GB szybko okazuje się niewystarczające i niezbędne okazuje się posiadanie 16 GB czy nawet 64 GB pamięci).
Cities: Skylines II może czekać podobny los – zalecane 16 GB RAM-u prawdopodobnie spisze się dobrze tylko do budowania mniejszych miast (np. do 100 tys. mieszkańców). Cóż, należy uzbroić się w cierpliwość (i wolne sloty na – być może konieczną do dokupienia – pamięć RAM).
Cities: Skylines II zadebiutuje 24 października 2023 roku na PC, PS5 i Xbox Series S/X. Gra powstaje na silniku Unity. Tytuł będzie dostępny w ramach abonamentu Game Pass.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS