A A+ A++

Jakie najciekawsze akcje przeprowadziła w 2019 roku marka Avon? Które kanały komunikacji marketingowej były dla niej najważniejsze? Jak zmieni się to w 2020 roku? Pozostałe podsumowania roku 2019 przeczytasz tu >
O roku 2019 dla marki Avon opowiada Anna Werstler, Executive Director, Poland and CE Marketing, AVON
Największy sukces marki Avon w 2019 roku 
Avon ma bardzo mocną misję. Wsparcie kobiet jest w centrum naszych wszystkich działań, dlatego najbardziej dumni jesteśmy z wpływu, jaki mieliśmy na tysiące kobiet w Polsce. W ramach Avon Kontra Rak Piersi i kampanii „Dzień na U” dofinansowaliśmy 10 000 badań – to najwięcej w naszej historii. Uruchomiliśmy też pierwszą w Polsce aplikację antyprzemocową Avon Alert, którą odwiedziło blisko 30 tysięcy osób. Angażowaliśmy się w inicjatywy o zasięgu globalnym. Zostaliśmy sygnatariuszem Women…

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCharytatywny festiwal dla zwierząt poszkodowanych w Australii. Rock i jazz na terenach stoczni
Następny artykułStoczek Łukowski: Zderzenie samochodu z rowerem, jedna osoba ranna