Marquard Media Polska koncentruje się na wzroście w obszarze cyfrowym i wycofuje się z rynku prasy
- Koncentracja na rozwoju własnych portali: kozaczek.pl, papilot.pl, zeberka.pl oraz ckm.pl oraz ponownym uruchomieniu serwisów supermamy.pl oraz autostuff.pl
- Budowa platform usług cyfrowych dla branży mediowej: ShoppieGo (uruchomione w październiku) oraz Act-2-Access (planowane)
- Całkowita rezygnacja z rynku prasy: wydania grudniowe są ostatnimi numerami magazynów CKM, Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Joy i Playboy
Bijan Khezri, CEO oraz współwłaściciel Marquard Media Group: od ponad dwóch lat Marquard Media Group prowadzi daleko idącą transformację swoich spółek w Europie, intensywnie inwestując w usługi cyfrowe w obszarze gamingu, IT oraz shoppingu. Marquard Media Polska jest ostatnim podmiotem z całej grupy, w którym segment prasy pochłania tak duże zasoby, mimo że w przeszłości przeprowadziliśmy szereg działań restrukturyzacyjnych, mających na celu jego uzdrowienie. Niewielka skala działalności, bardzo konkurencyjny rynek, duża zależność od tytułów wydawanych na licencji i niedoskonały model biznesowy w tym obszarze zmusiły nas do zerwania z tą tradycyjną częścią biznesu. To jednak pozwoli Marquard Media Polska w pełni wykorzystać potencjał cyfrowej transformacji prowadzonej w ramach grupy i dalszy rozwój. W następstwie uruchomienia Act-2-Access, SCILL i ShoppieGo w tym roku, w coraz większym stopniu stajemy się dostawcą rozwiązań w modelu B-B-C i partnerem dla innych firm z obszaru mediów cyfrowych. Wierzymy w polski rynek i jesteśmy przekonani, że rezygnacja z wydawania prasy pozwoli na pełne wykorzystanie zasobów, by rozwijać się obszarze cyfrowym na miarę naszego potencjału.
O Marquard Media Group
Marquard Media Group AG należy do wiodących europejskich firm działających w branży mediowej, i jest skupiona na innowacjach związanych z rozwiązaniami B-B-C w obszarze gamingu, IT oraz shoppingu. Doświadczenie grupy obejmuje ponad 50 lat wydawania magazynów klasy premium. Choć w przeszłości pozbyła się części swojego biznesu, od kilku lat grupa łączy rozwój organiczny z przejęciami i połączeniami, stając się dostawcą usług w modelu B-B-C, wchodząc w coraz większym stopniu w partnerstwa, a także świadcząc usługi wobec innych firm z obszaru mediów cyfrowych oraz wydawców gier.
O ShoppieGo
ShoppieGo jest opartą o geolokalizację aplikacją zakupową dla „łowców okazji”. Podobnie jak Pokemon Go, ShoppieGo wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość do wyświetlania ofert w realnym otoczeniu. Połączenie wciągającego doświadczenia, elementów grywalizacji i atrakcyjnych kuponów zapewnia użytkownikom ShoppieGo wyjątkową satysfakcję. Co ważne, partnerzy otrzymują jednocześnie platformę do zarządzania danymi, która w oparciu o profilowanie behawioralne pozwala im lepiej budować przywiązanie klienta do marki.
O Act2Access
Act-2-Access rozwiązuje problemy firm mediowych związane z blokowaniem reklam, służąc jako interaktywne narzędzie do angażowania użytkowników. Kiedy wypełniają mikrozadania, otrzymują kredyty, które później mogą przeznaczyć na uzyskanie różnych korzyści (poza dostępem do treści). Choć pierwotnie Act-2-Access zostało zaprojektowane z myślą o rozwiązaniu problemu blokowania reklam, jako platforma B-B-C może stanowić narzędzie rewolucjonizujące reklamę cyfrową.
O SCILL
SCILL jest działającą w modelu B-B-C platformą plug-and-play służącą angażowaniu graczy. Nagradza ich, kiedy wypełniają spersonalizowane wyzwania i zachęca do tworzenia sojuszy oraz ubieganie sie o specjalnie stworzone nagrody. Dzięki zintegrowaniu SCILL ze swoimi grami, wydawcy zmniejszają koszt i czas dewelopmentu, zwiększają potencjał do ich monetyzowania oraz uzyskują dostęp do danych dotyczących zachowania graczy, co pozwala im na tworzenie bardziej angażujących rozwiązań w swoich grach.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS