A A+ A++

Subaru Forester pojawił się na rynku w 1997 roku. Dwie pierwsze generacje przypominały bardziej uterenowione kombi niż SUV-a, którego formę ten model przyjął po 2008 roku.
Obecna, piąta generacja przeszła facelifting, który najbardziej widoczny jest z przodu. Zmiany objęły też zawieszenie oraz układ kierowniczy. Pod maską nadal pracuje jednostka typu bokser, która jest wspomagana prądem. Jej moc nie zadowoli raczej osób szukających dawnego, sportowego ducha Subaru. Obecnie jest to jedyna opcja do wyboru. Od jakiegoś czasu silniki turbodoładowane nie są dostępne. 
Subaru jest też kojarzone ze skutecznym, stałym napędem na cztery koła, który obecnie realizowany jest nieco inaczej niż kiedyś. Trzeba podkreślić, że  wcześniej odmiany ze skrzynią automatyczną, również występowały z mechanizmem dołączania tylnej osi za pomocą sprzęgła, natomiast obecne rozwiązanie jest udoskonalone i nie ma mowy o żadnym opóźnieniu. Nad wszystkim czuwa elektronika, która teoretycznie ma pomagać, ale czasem sobie nie radzi, co osłabia skuteczność terenową tego samochodu.
Importer podaje ceny w euro, co na dzień publikacji filmu przekłada się na przedział 160-200 tysięcy złotych, w zależności od wersji wyposażenia.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułСвітоліна: Я приїхала на «Ролан Гаррос» без очікувань, повертатися в тур після народження дитини – це насправді дуже важко
Następny artykułCzaputowicz: Walczmy aby stanowisko Polski było uwzględniane