A A+ A++

Disney jest ogromną korporacją, gigantem telewizyjnym i filmowym. Ale teraz, świętując właśnie swoją “setkę”, Disney stawia na pierwszym miejscu ideę przyjaźni, tak ważną w produkcjach znanych wielu pokoleniom. To właśnie postaci z disneyowskich bajek wychodzą na pierwszy plan tych celebracji. W trzech europejskich miastach: Londynie, Paryżu i Berlinie stworzono przestrzeń poświęconą celebracji przyjaźni i świetnej zabawie –  “Wonder of Friendship: the Experience”. Multisensoryczna i interaktywna wystawa przeprowadza przez świat ulubionych disneyowskich bohaterów. Wydarzenie jest przystosowane także dla osób poruszających się na wózkach oraz osób z nadwrażliwością sensoryczną, by każdy czuł się zaproszony na to święto przyjaźni.

Wystawa każdorazowo ma miejsce na dużej przestrzeni podzielonej na tematyczne pokoje, przejścia i tajemnicze korytarze. Po drodze uczestnikom towarzyszą przewodnicy, którzy pomogą w pełni cieszyć się tym magicznym doświadczeniem. Co ważne: “Wonder of Friendship” dedykowane jest przyjaciołom i bliskim, by razem, w duetach i małych grupach bawić się z ikonicznymi postaciami Disneya: Myszką Miki i Mini, Goofym czy Kaczorem Donaldem.

Doświadczenie “Wonder of Friendship” jest interaktywne. Dzięki filtrom na Snapchacie postaci z disneyowych bajek ożywają na naszych oczach, np. w pokoju poświęconym Alicji w Krainie Czarów z wielkich kwiatów zrywają się motyle. W Ohanie, świecie znanym wszystkim dzięki dwójce przyjaciół – Lilo i Stich razem ze swoim kompanem można posurfować na specjalnej desce, która utrzyma się na powierzchni tylko dzięki zgodnej współpracy dwóch osób. W końcu w przyjaźni balans jest najważniejszy!

Podobnie na podwójnych huśtawkach niczym wyjętych z dżungli Króla Lwa, gdzie zewsząd Pumba i Timon przypominają, by się nie martwić – hakuna matata! Przemierzyliśmy “Wonder of Friendship” otoczeni postaciami znanym wielu już pokoleniom. Roześmiani uczestnicy doświadczenia potwierdzali, że nie spodziewali się, że po przekroczeniu magicznych drzwi przeniosą się do tak niezwykłego świata

– Król Lew to moja ulubiona disneyowska bajka, odkąd pamiętam. Teraz czuję, jakbym była wewnątrz niej – śmiała się dziewczyna, która na doświadczenie przyszła w grupie koleżanek, wszystkie miały na głowach duże uszy Myszki Miki.

W parach bawiły się na huśtawkach i kręciły wideo. Hasztag #wonderoffriendship szybko zawojował social media, bo ta interaktywna wystawa (neony, obrazy, wideo, nawet labirynt pogrążony we mgle) jest stworzona wprost do tego, by dzielić się z nią w sieci. Na koniec tej przygody każda para przyjaciół może dostać pamiątkowe zdjęcie.

“Wonder of Friendship: the Experience” dostępne będzie w trzech europejskich miastach: Londynie (do 21 maja), Berlinie (9-18 czerwca) oraz Paryżu (30 czerwca – 9 lipca).

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPromocja na laptop ACER z Ryzen 5 7520U, 8 GB RAM, 512 GB SSD – za 2299 zł (rabat 700 zł)
Następny artykułSamsung rozpoczyna produkcję 12 nm pamięci DRAM DDR5