A A+ A++

Serwis fly4free.pl postanowił oszczędzić turystom zawodu, przygotowując zestawienie najbardziej przereklamowanych popularnych atrakcji turystycznych na świecie. W jego tworzeniu kierowali się ocenami przyznawanymi w wyszukiwarce Google, a także podobnym rankingiem przechowalni bagażu Stasher. Które miejsca okazały się najbardziej rozczarowujące? 

Zobacz wideo
Dlaczego samoloty się spóźniają? To nie zawsze wina pogody

Więcej informacji na temat aktualnych wydarzeń znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl.

Najbardziej przereklamowane atrakcje turystyczne. Warto ich unikać?

Tytuł najbardziej rozczarowującego miejsca przypadł Wielkiemu Murowi Chińskiemu. Choć na zdjęciach zachwyca ogromem, niezwykłą przyrodą i historią, to zdaniem wielu internautów jest on zwyczajnie… “nudny” i “za długi”. Niektórzy narzekali nawet, że nie ma na nim krzeseł. Autorzy zestawienia zwrócili jednak uwagę, że wśród 16 tys. opinii, dominowały przede wszystkim te pozytywne, doceniający charakter miejsca. Ostateczna średnia ocen wyniosła 4,3. 

Oto najbardziej zatłoczone miasta w Europie (Dubrownik)

Taki sam wynik uzyskał nocny targ w wietnamskim Hoi An, czyli niezwykle barwne i tętniące życiem miejsce, co roku odwiedzane przez tłumy turystów. Jednak oczywiście wśród 13 tys. opinii i tym razem nie zabrakło głosów krytyki. Zdaniem internautów atrakcja ta jest zbyt zatłoczona, a sprzedawcy bywają za bardzo natarczywi. 

Stąd turyści wracają zawiedzeni 

Na niechlubnym podium znalazł się także Wielki Bazar w Stambule ze średnią ocen 4,4. W wyszukiwarce Google pojawiło się aż 126,2 tys. opinii, z których przeważały pochwały na temat czystości czy historycznego charakteru. Krytykom nie przypadły do gustu podróby oryginalnych rzeczy czy zbyt wysokie ceny.

Czarnogóra to świetny kierunek dla 'młodych i spłukanych'.

Na kolejnych pozycjach (z oceną 4,5) znalazły się takie lokalizacje jak Wzgórze Wiktorii, Stonehenge czy Wielki Pałac Królewski w Bangkoku. Oto pierwsza dziesiątka najbardziej rozczarowujących atrakcji: 

  1. Hoi An (Wietnam): 4,3 (13 tys.),
  2. Wielki Mur (Chiny): 4,3 (16,0 tys.),
  3. Wielki Bazar w Stambule (Turcja): 4,4 (126,2 tys.),
  4. Wzgórze Wiktorii (Hongkong): 4,5 (3,4 tys.),
  5. Stonehenge w Wiltshire (Wielka Brytania): 4,5 (45,0 tys.),
  6. Wielki Pałac Królewski w Bangkoku (Tajlandia): 4,5 (47,5 tys.),
  7. Buckingham Palace w Londynie (Anglia): 4,5 (148 tys.),
  8. Londyn Eye (Anglia): 4,5 (155 tys.),
  9. Disneyland w Paryżu (Francja): 4,5 (267 tys.),
  10. Hollywood Sign w Los Angeles (USA): 4,6 (8,8 tys.).
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKariera Viki Gabor może się skończyć. Wszystko przez umowę z rodzicami
Następny artykułЗірки захопили мережу яскравими фото та привітали українців із Днем вишиванки