Nadciagająca premiera F1 23 od Codemasters zachęciła studio do ujawnienia nowych szczegółów na temat gry. Informacje okraszono obszernym gameplayem.
Źródło fot. Electronic Arts
i
Do premiery gry F1 23 pozostało 35 dni. Nic więc dziwnego, że w sieci pojawia się coraz więcej informacji związanych z tym tytułem. Tym razem twórcy gry – studio Codemasters – uchyli rąbka tajemnicy na temat rozgrywki.
- Z udostępnionego w sieci materiału (który możecie obejrzeć poniżej) dowiadujemy się, że w F1 23 deweloperzy położyli większy nacisk na poprawienie naszych wrażeń z obcowania z bolidem F1 oraz ulepszenia fizyki jazdy. Mistrzowie kodu wzięli na warsztat takie elementy, jak przyspieszenie, pokonywanie zakrętów, a także hamowanie.
- Jedną z nowości jest system Precision Drive, który pozwala lepiej wyczuć sterowany przez gracza pojazd, niezależnie od tego czy korzysta on z pada, czy kierownicy.
- Omówiono też szerzej powracające po wielu latach do serii czerwone flagi. Ponadto Codemaster w końcu spełniło prośby graczy i wprowadziło do gry wyścigi na dystansie 35% rzeczywistych zawodów.
- Nie zabrakło również prezentacji nowych torów – katarskiego Losail International Circuit oraz Las Vegas Street Circuit. Szczególną uwagę poświęcono temu drugiemu, który mimo iż nie zadebiutował jeszcze w kalendarzu F1, został świetnie odwzorowany za pomocą tysięcy zdjęć.
Premiera F1 23 odbędzie 16 czerwca (nieco wcześniej – 13 czerwca – w produkcję zagrają osoby, które zdecydowały się na cyfrowy preorder). Tytuł trafi na PC i konsole PS4, PS5, XOne oraz XSX/S.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS