A A+ A++

15 maja rozpocznie się remont sali Biura Obsługi Klienta Urzędu Miasta Tychy, który potrwa do 26 maja. Stanowisko Informacji zostanie przeniesione do pomieszczenia po bistro na parterze budynku. Pozostałe stanowiska obsługi klientów zostaną przeniesione na piętra magistratu.

 
Nr stanowiska Sprawa Miejsce obsługi
2 karty „Aktywni 60+”, Liczna Rodzina, Karta Dużej Rodziny p. 511
3 gospodarka nieruchomościami p. 717
4 podatki i opłaty p. 415
5 działalność gospodarcza p. 103
6-7 PESELE, meldunki p. 505
8 dowody osobiste p. 514

Biuro notariusza znajdujące się na parterze Urzędu Miasta pozostanie otwarte.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułProf. Grzegorz Górski: UE jest dziś dryfującym okrętem. Upadek Unii Europejskiej – transmisja live
Następny artykułNowy dyskont w Polsce. Pierwszy polski sklep sieci kusi klientów ponad 5 tysiącami produktów w cenach nieprzekraczających 13 zł