Jakie narzędzia wykorzystujecie, by spełnić te cele?
Bazowym narzędziem jest badanie poziomu zaangażowania pracowników, trzykrotnie w ciągu roku. Bardzo transparentnie dzielimy się z zespołem wynikami, poszukujemy rozwiązań i rzetelnie je wdrażamy. Prowadzimy tzw. focus grupy, w których słuchamy, jakie są potrzeby zespołów, i zastanawiamy się nad możliwym wsparciem. Dajemy ponadto duże możliwości rozwoju w organizacji, mocno inwestujemy w ten obszar i stale rozwijamy ofertę szkoleń, sesji zespołowych czy dedykowanych programów. Poza rozwiązaniem pracy hybrydowej dla centrali mocno dbamy o jakościowe bycie razem w przestrzeni biurowej. Bezpośrednie interakcje z ludźmi są nadal bardzo ważnym obszarem budowania dobrych relacji i zaangażowania w firmie. Dobra przestrzeń biurowa czy sklepowa powinna mieszać ludzi i dawać im energię. W duchu głównych wartości Leroy Merlin: otwartość, autentyczność, współpraca, wpływ.
Temat „Diversity, Equity, Inclusion” jest żywy od dawna, jednak ostatnio mówi się o nim jeszcze więcej. W jaki sposób zarządzacie tzw. różnorodnością?
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS