Volkswagen T-Cross zadebiutował na polskim rynku w pierwszej połowie roku 2019. Początkowo gama silnikowa modelu była ograniczona do jednej jednostki napędowej. Model był sprzedawany z motorem 1.0 TSI – 95 lub 115 KM. Polski importer już w momencie premiery zapowiedział, że nie ma zamiaru oferować nad Wisłą wersji wysokoprężnej – mowa o dieslu 1.6 TDI o mocy 95 KM. Anonsował jednak debiut mocniejszego napędu benzynowego. Teraz stał się on faktem.
Zobacz również: Pierwsza jazda: Volkswagen T-Cross Style 1.0 TSI 115 KM DSG
Silnik 1.5 TSI o mocy 150 koni mechanicznych jest świetnie znany z gamy Grupy Volkswagena. Motor oferuje aż 250 Nm momentu obrotowego, przy czym wartość ta jest dostępna już od 1500 obr./min. – niedługo po ruszeniu z miejsca. Skutek? Volkswagen T-Cross 1.5 TSI osiąga pierwszą setkę już w 8,5 sekundy. Prędkość maksymalna została ustalona na 200 km/h. Topowy crossover jest parowany wyłącznie z 7-biegową skrzynią dwusprzęgłową DSG. W takiej konfiguracji auto spala średnio tylko 6,4 litra paliwa – badanie wykonane według normy WLTP.
Zobacz również: Test: Volkswagen T-Cross Life 1.0 TSI 115 KM – prosty, ale bardzo funkcjonalny!
Cennik Volkswagena T-Cross 1.5 TSI 150 KM startuje od 89 090 złotych. Za tą kwotę kierujący otrzyma wersję Life. W jej przypadku standardem są m.in. tylne reflektory wykonane w technologii LED, układy Front Assist z wykrywaniem pieszych, PreCrash, Lane Assist i Blind Spot, manualna klimatyzacja, radio Composition Colour z 2 głośnikami i bluetooth oraz 16-calowe obręcze aluminiowe.
Zobacz również:
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS