A A+ A++

Czwartoklasiści są przygotowywani przez nieprzygotowanych nauczycieli, zaskakiwanych permanentnymi zmianami i permanentnie lekceważonych – pisze Ilona Glatzel, doktorka nauk humanistycznych w zakresie literaturoznawstwa, nauczycielka w Uniwersyteckim Liceum Ogólnokształcącym w Toruniu.

Nie tylko tegoroczni maturzyści i maturzystki stają przed wyzwaniem podołania nowym wymogom egzaminacyjnym – ogłoszonym dwa i pół roku za późno – również ich nauczycielki i nauczyciele. Przez gdańską OKE szkoleni byli (jako egzaminatorzy) zaledwie pół roku przed pierwszą maturą nowego typu: w dwa weekendy jesienią 2022 roku, a niektórzy dopiero w grudniu, tuż przed drugą diagnozą maturalną, której sprawdzaniem mieli się zająć w okresie świąt Bożego Narodzenia. I tak już byli w lepszej sytuacji niż we wrześniu, gdy sprawdzali pierwszą diagnozę maturalną przeprowadzoną, zanim odbyła się główna sesja szkoleń dla nauczycieli.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTajemnica skrzyni numer cztery
Następny artykułJak dbać o piecyk gazowy, aby działał bezawaryjnie i długo?