A A+ A++

Ostatnio ponownie głośno było w związku z najbardziej utytułowaną grą ubiegłego roku. Dla odmiany jednak nie są to doniesienia pozytywne. Chodzi oczywiście przede wszystkim o wprowadzenie z dawna obiecanego Ray Tracingu i powikłania z nim związane. Technika ta zafundowała bowiem lwiej części graczy znaczne spadki wydajności przy braku wsparcia ze strony chociażby DLSS. Teraz pora na pierwsze poprawki niefortunnego update’u.

FromSoftware zabrało się za naprawę własnych błędów związanych ze sposobem wprowadzenia Ray Tracingu do Elden Ring, dodając przy tym jeszcze kilka poprawek w najnowszej aktualizacji.

Elden Ring - wprowadzono nowy patch. Poprawiono balans rozgrywki, bugi i wprowadzono obejście Ray Tracingu [1]

Elden Ring – przetestowano mod wprowadzający do gry obsługę techniki NVIDIA DLSS. Wzrost wydajności jest zauważalny

W zasadzie można powiedzieć, że FromSoftware narobiło sobie kłopotów w stopniu większym niż można było się spodziewać. Ray Tracing w grze nie tylko absurdalnie podwyższył wymagania sprzętowe, ale przy okazji w niektórych sytuacjach potrafił uruchamiać tę funkcję na starcie, co rzecz jasna sprawiało kłopoty szczególnie osobom nieposiadającym pecetów z odpowiednią konfiguracją. Deweloperzy wprowadzili zatem update 1.09.1, który między innymi wprowadza obejście tego absurdalnego problemu poprzez wygodne wyłączenie techniki w opcjach w menu lub w ustawieniach w trakcie gry. Cóż, lepiej późno niż wcale.

Elden Ring - wprowadzono nowy patch. Poprawiono balans rozgrywki, bugi i wprowadzono obejście Ray Tracingu [2]

Elden Ring nareszcie z Ray Tracingiem na PC. Twórcy ujawnili przy okazji zaktualizowane wymagania sprzętowe

Co więcej, naprawiono kilka błędów związanych już bezpośrednio z samą rozgrywką. Na przykład pewne ataki wspierane przez inkantacje czy przedmioty są już wyprowadzane zgodnie z właściwą pulą obrażeń. Nie uświadczymy również bugu przy zdolności Contagious Fury. No i dodano korektę balansu przy ataku Cursed-Blood Slice, który zadawał nieco zbyt duże obrażenia. Obecnie zaś czekamy na pierwsze DLC Elden Ring i byłoby miło, gdyby deweloperzy pomyśleli o poprawieniu techniki Ray Tracingu przed premierą.

Źródło: WCCFtech

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKolizja na autostradowej obwodnicy Krakowa. Samochód uderzył w bariery
Następny artykułBędą latali na rowerach w centrum Katowic. Impreza Red Bulla ponownie w Katowicach