LG dołącza do brandów, które zdecydowały się na aktualizację swojej identyfikacji wizualnej. Zgodnie z aktualnymi trendami uproszono logo i zrezygnowano z kształtów 3D.
LG – jeden z największych gigantów technologicznych z Korei Południowej zdecydował się na aktualizację identyfikacji wizualnej. Firma zaprezentowała właśnie nowe, odświeżone logo.
Najnowszy logotyp otrzymał własną nazwę – LG Active Red. Producent nie zdecydował się na radykalne zmiany. W dalszym ciągu wykorzystywany jest motyw półokręgu, w który wkomponowane zostały litery L oraz G, a całość ma przypominać ludzką twarz. Nowe logo otrzymało za to jaśniejszy odcień czerwieni zamiast wcześniejszego odcieniu wpadającego w kolor fioletowy.
Zobacz również:
Producent nie zdecydował się na zmianę rozpoznawalnego na całym świecie sloganu reklamowego – Life’s Good. Przekazano jednak, że będzie on teraz częściej wykorzystywany w materiałach marketingowych, aby jeszcze bardziej kojarzył się z marką.
Z oficjalnej informacji prasowej wynika, że zmiany mają na celu nadanie marce nowego – dynamicznego i młodzieńczego wydźwięku.
Silna, spójna strategia marki pozwala nam lepiej komunikować naszą propozycję wartości i unikalną tożsamość, która harmonijnie łączy innowacyjność i ciepło. Wdrażając nową strategię marki, LG chce stać się marką ikoniczną, która będzie współbrzmieć z konsumentami ponad pokoleniami i lokalizacjami. – przekazał William Cho – Dyrektor Generalny LG Electronics
LG zdecydowało się wykorzystać swoje logo, które przypomina twarz człowieka do stworzenia animacji .GIF, które będą obecne w materiałach online oraz prezentacjach multimedialnych.
Firma liczy, że wyżej wymienione zmiany wraz ze zmodyfikowanym modelem komunikacji pozwolą skupić się na sprzedaży do większej grupy konsumentów z wielu różnych krajów, a także dotrzeć do pokolenia Gen Z.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS