Do Euro Truck Simulator 2 trafiła aktualizacja 1.47, która odświeżyła Niemcy i wprowadziła garść usprawnień (oraz symulację nierównych dróg).
Źródło fot. SCS Software.
i
Do Euro Truck Simulator 2 trafiła kolejna duża aktualizacja. Wraz z patchem 1.47 studio SCS Software kontynuuje modernizację przestarzałych obszarów mapy, zgodnie z zapowiedziami odświeżając tereny południowozachodnich Niemiec.
W ramach tego „retuszu” deweloper przeprojektował cztery miasta: Frankfurt, Norymbergę, Stuttgart oraz Erfurt. Każde z nich zostało ponownie zbudowane od podstaw – od dróg i punktów docelowych po obiekty charakterystyczne (w tym zabytkowe budowle).
Część z tych zmian możecie zobaczyć na filmiku przedstawiającym kluczowe nowości aktualizacji 1.47. Materiał zamieściliśmy poniżej.
Poza odświeżeniem niemieckich miast „łatka” wprowadza także liczne usprawnienia, w tym systemy awaryjnego hamowania (Emergency Braking System, w skrócie EBS) oraz zachowywania odstępu między autami (Adaptive Cruise Control, czyli ACC). Obie opcje pojawiły się w sierpniu 2022 r. w patchu 1.44, lecz tylko jako funkcje eksperymentalne.
Wersja 1.47 pozwala też graczom zdobyć na własność dwa nowe rodzaje naczep: cysterny gazowe oraz te do przewozu zwierząt. Co ciekawe, poddamy je testom w niejako ekstremalnych warunkach, jeżeli za takie jesteśmy skłoni uznać drogi z symulacją nierównej nawierzchni. Gracze odczują wszelkie „niedoskonałości”, a czasem nawet usłyszą, jak wpływają one na pracę choćby zawieszenia.
Polscy kierowcy powinni poczuć się jak w domu. Źródło: SCS Software.
Do tego dochodzą spersonalizowane filmiki przedstawiające miasta z dodatku Droga do Morza Czarnego, przeprojektowane interfejsy kariery i aktualizacji (ten ostatni trafił także do American Truck Simulator) oraz liczne drobne usprawnienia. Pełną listę zmian znajdziecie na oficjalnej stronie studia SCS Software.
Może Cię zainteresować:
- Euro Truck Simulator 2 – poradnik do gry
- Najlepsze mody do ETS2 – czyli lepszy Euro Truck Simulator 2
Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat, ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GOL-em rozpoczął w 2015 roku, pisząc w newsroomie growym, a następnie również filmowym i – o zgrozo! – technologicznym (nie zabrakło też udziału w encyklopedii gier).
Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich.
Nie pytać o kwestie związane z grafiką – po kilku godzinach autor potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).
więcej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS