A A+ A++

W ciągu ostatniej dekady, a szczególnie na przestrzeni ostatnich trzech lat na rynku globalnym i krajowym odnotowujemy dynamiczny wzrost sektora e-commerce. Według danych Euromonitora wartość sprzedaży online w segmencie B2C w 2022 r. w Polsce wyniosła 98 miliardów złotych, a szacunki PwC wskazują nawet na kwotę przekraczającą 100 miliardów złotych – mówi Mateusz Bochat, OLX Senior Category Manager.

Bezproblemowy i powszechny dostęp do platform e-commerce sprawia jednak, że ze swoją ofertą łatwo pozostać niezauważonym wśród licznej konkurencji. Dlatego kluczem do skutecznej sprzedaży w internecie jest zadbanie o odpowiednią promocję i wizerunek zarówno swoich towarów, jak i siebie jako sprzedawcy. Bardzo ważne jest skrupulatne uzupełnianie parametrów ofert, przygotowanie tytułów i jak najbardziej rzetelnych i szczegółowych opisów, które będą podkreślały zalety produktów i nie wprowadzą klientów w błąd.

Ponieważ obraz nie tylko mówi więcej niż tysiąc słów, ale również lepiej sprzedaje, warto poświęcić dużo uwagi dodaniu dobrych zdjęć. To one przyciągają uwagę kupujących i pozwalają wyróżnić się w wynikach wyszukiwania na platformie e-commerce. Gustowne i jakościowe zdjęcia to również jeden z elementów budujących wizerunek profesjonalnego i godnego zaufania sprzedawcy.

O decyzji zakupowej klienta często decydują też parametry związane z dostawą i płatnością. – Użytkownicy coraz chętniej decydują się na płatność online i wysyłkę towaru korzystając z gęstej sieci Paczkomatów oraz innych punktów odbioru i nadawan … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCykl filmowy z okazji setnych urodzin wytwórni Warner Bros [ Kina i teatr ]
Następny artykułRadny Adam Jurek: “Zakopane uhonorowało Aleksandrę Król, a my co?”