Od wtorku, 11 kwietnia, Urząd Miasta Krakowa przywraca popołudniową obsługę mieszkańców. Magistrat będzie przyjmował mieszkańców w godzinach od 7.40 do 18.00. Punkty Obsługi Mieszkańców w galeriach handlowych będą otwarte od poniedziałku do soboty w godzinach 10.00–18.00.
Kasy w Wydziale Podatków i Opłat w lokalizacjach: ul. Grunwaldzka 8 i ul. Nowohucka 1, będą czynne od poniedziałku do piątku w godz. 7.40-15.00. W pozostałych lokalizacjach (al. Powstania Warszawskiego 10, os. Zgody 2, ul. Wielicka 28a) będą czynne w dni robocze od 7.40 do 17.45.
Punkt Obsługi Przedsiębiorcy przy ul. Zabłocie 22 będzie obsługiwał klientów w dni robocze w godz. 7.40-15.30.
Kontakt informacyjno-interwencyjny z UMK prowadzony jest przede wszystkim za pośrednictwem miejskiej infolinii – Krakowskiego Centrum Kontaktu, gdzie można uzyskać informację o usługach realizowanych przez Gminę Miejską Kraków lub zgłosić problem czy pomysł na ulepszenie funkcjonowania miasta, który zostanie przekazany do odpowiednich służb miejskich.
Aby skorzystać z pomocy miejskich konsultantów i uzyskać praktyczne wskazówki, wystarczy zadzwonić pod numer 12 616 55 55, dostępny od poniedziałku do piątku w godz. 7.40-15.30. Dodatkowo do dyspozycji mieszkańców niezmiennie pozostaje kontakt w sprawach dotyczących interwencji: e-mail: [email protected] oraz numer: 12 616 80 00, dostępny od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00.
Kontakt z Urzędem Miasta Krakowa w przypadku niektórych spraw, odbiór przez strony dokumentów, których nadawcą jest urząd, prowadzony jest także za pośrednictwem usługi Paczkomat Urząd 24:
- bezpłatny odbiór przesyłek odbywa się w jednym z pięciu paczkomatów zlokalizowanych przy: al. Powstania Warszawskiego 10, ul. Wielickiej 28a, os. Zgody 2, ul. Bohdana Zaleskiego 23 oraz ul. Mogilskiej 41
- nadawanie przez mieszkańców przesyłek do Urzędu Miasta Krakowa odbywa się poprzez stronę internetową urzad24.inpost.pl, wypełnienie formularza, dokonanie opłaty
- umieszczenie przesyłki w jednym z paczkomatów lub w jakimkolwiek innym paczkomacie InPost zlokalizowanym na terenie Krakowa.
Przypominamy, że w galeriach handlowych nie można odebrać dowodu osobistego.
W galeriach można załatwić sprawy z zakresu Wydziału Spraw Administracyjnych:
- Galeria Bronowice, ul. Stawowa 61, I piętro, lokale nr 157 i 193 (naprzeciwko poczty)
przyjmowanie zgłoszeń zameldowania i wymeldowania, wydawanie poświadczeń zameldowania, złożenie wniosku o dowód osobisty (odbiór dowodu osobistego przy al. Powstania Warszawskiego 10 do godz. 15.30)
- Galeria Bonarka, ul. Kamieńskiego 11, poziom 1, lokal G 26
dokonanie zameldowania i wymeldowania, wydawanie poświadczeń zameldowania, złożenie wniosku o dowód osobisty (odbiór dowodu osobistego przy ul. Wielickiej 28a do godz. 15.30)
- Galeria Serenada, ul. Bora-Komorowskiego 41, poziom 2, lokal B-213
dokonanie zameldowania i wymeldowania, wydawanie poświadczeń zameldowania, złożenie wniosku o dowód osobisty (odbiór dowodu osobistego przy os. Zgody 2 do godz. 15.30), składanie wniosków do CEIDG w zakresie: założenia działalności gospodarczej, zmiany danych firmy zawieszenia/wznowienia działalności gospodarczej, zamknięcia firmy, potwierdzanie profilu zaufanego.
Sprawy z zakresu Wydziału Ewidencji Pojazdów i Kierowców:
- Galeria Bronowice
przyjmowanie dokumentów dotyczących rejestracji pojazdów, odbiór dowodów rejestracyjnych, rejestracja pojazdów, przyjmowanie wniosków w sprawie praw jazdy
- Galeria Bonarka
przyjmowanie dokumentów dotyczących rejestracji pojazdów, odbiór dowodów rejestracyjnych, rejestracja pojazdów, przyjmowanie wniosków w sprawie praw jazdy
- Galeria Serenada
przyjmowanie dokumentów dotyczących rejestracji pojazdów, odbiór dowodów rejestracyjnych, rejestracja pojazdów, przyjmowanie wniosków i odbiór praw jazdy.
pokaż metkę
Autor:
Joanna Dubiel
Osoba publikująca:
Tomasz Róg
Podmiot publikujący:
Wydział Komunikacji Społecznej
Data publikacji:
2023-03-28
Data aktualizacji:
2023-04-03
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS